РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (75)Автореферати дисертацій (10)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)321-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 68
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Дудар Т. Г. Маркетинг в агропромисловому комплексі: теорія і практика : Навч. посіб. — Т.: Горлиця, 1999
2.

Ларіна Я. С. Формування та механізми реалізації маркетингових стратегій в агропродовольчому підкомплексі АПК : монография. — К.: Преса України, 2008
3.

Рудницька О. В. Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств на ринку органічної агропродовольчої продукції : автореф. дис... канд. екон. наук. — К., 2007
4.

Бочко О. Ю. Маркетингове забезпечення функціонування сільськогосподарських підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04. — Л., 2009
5.

Соловйов І. О. Науково-методологічні основи формування та розвитку системи агромаркетингу : автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.00.04. — К., 2009
6.

Міщенко Д. А. Розвиток маркетингу сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04. — Х., 2008
7.

Нагорнова С. С. Формування системи маркетингу в сільськогосподарських підприємствах : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04. — Х., 2008
8.

Ларіна Я. С. Маркетингові стратегії розвитку підприємств аграрного сектору України: теорія, методологія, практика : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — К., 2010
9.

Данько Ю. І. Організаційно-економічні засади розвитку маркетингу сільськогосподарських підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Суми, 2011
10.

Гречаник Н. Ю. Організація маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04. — К., 2009
11.

Красноруцький О. О. Розвиток маркетингу на ринку агропродовольчої продукції України : монографія. — Х.: [Міськдрук], 2009
12.

Артімонова І. В. Управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Біла Церква, 2010
13.

Степенко О. В. Управління маркетинговою діяльністю в сільськогосподарських підприємствах : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — К., 2011
14.

Чеботарьова О. М. Маркетингова діяльність підприємств АПК в умовах ринкової нестабільності : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Луганськ, 2011
15.

Зоря О. П. Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств на ринку продукції тваринництва. — 2010 // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.
16.

Бронська О. Ю. Маркетингова політика як складова системи управління аграрним підприємством. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Екон. науки.
17.

Морохова В. О. Планування маркетингу відносин на сільськогосподарських підприємствах. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
18.

Крупський В. С. Фінансово-економічні і маркетингові проблеми розвитку агробізнесу в Україні. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
19.

Фастівець Н. П. Досвід реалізації маркетингової стратегії в діяльності підприємств АПК. — 2012 // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.
20.

Косіюк В. П. Організаційно-економічні засади маркетингового управління на підприємствах АПК // Актуал. проблеми економіки. - 2007. - № 9.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського