Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (1222)Книжкові видання та компакт-диски (1256)Журнали та продовжувані видання (323)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч424$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 138
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Ярощук Л.Г. 
Педагогічні технології навчання предметів гуманітарного циклу учнів гімназії: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л.Г. Ярощук ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 21 с. — укp.

Проаналізовано поняття "педагогічна технологія", "пізнавальний процес", "таксономія", "творча особистість". Виявлено зміст, форми та методи навчально-пізнавальної діяльності гімназистів залежно від закономірностей їх вікового розвитку. Теоретично обгрунтовано науково-методичні й оранізаційно-технологічні умови формування освітніх інтересів особистості гімназистів у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. Доведено, що технологізація навчання таких предметів забезпечує активізацію пізнавальної діяльності учнів гімназії через спеціальне структурування навчального матеріалу (таксономія), комплексне використання загальнодидактичних принципів, міжпредметних і інтегративних зв'язків у навчальному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ч424(4УКР)714.5 + С.р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА356906

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Яворська Л.Г. 
Підготовка молоді до сімейного життя в США: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.Г. Яворська ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено процес становлення та розвитку американської системи підготовки молоді до сімейного життя у контексті соціально-політичних, економічних і психолого-педагогічних чинників. Проведено аналіз оригінальних літературних джерел, оцінено етапи її еволюційного розвитку. Охарактеризовано зміст, основні принципи та напрямки сучасної американської системи підготовки молоді до сімейного життя - дошлюбну підготовку, статеве виховання та підготовку до відповідального батьківства. На підставі результатів дослідження популярних американських навчальних програм визначено ефективні методи та прийоми виховання майбутнього сім'янина: імітацію, аналогію, прогнозування, створення виховних ситуацій, проект, сімейну біографію, змагання, асоціацію, інтерв'ю. Виокремлено прогресивні ідеї американської теорії та практики підготовки молоді до сімейного життя та розроблено методики їх творчої реалізації у практиці вітчизняних навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.358 + Ч424(7СПО) +
Шифр НБУВ: РА351666

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Юрчонок Ю. В. 
Генеза авторських шкіл в Україні (80-ті рр. XX - початок XXI ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Ю. В. Юрчонок ; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. — Полтава, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено розвиток теорії та практики діяльності авторських шкіл (АШ) в Україні в даний період часу. Проаналізовано проблеми у вітчизняній і зарубіжній педагогічній теорії та практиці, розкрито основні складники її розробленості (історико-педагогічний, теоретико-практичний, інноваційно-узагальнювальний). З'ясовано типи АШ (школа як одиничне явище, школа-модель, школа-напрям) і виявлено принципи їх діяльності (природо- та культуровідповідності, гуманізації, цілісності, індивідуально-особистісного підходу, принцип віри в дитину, принцип єдності педагогічних дій і способу життя учня). Визначено структурні компоненти АШ як цілісної системи, узагальнено їх досягнення в Україні у 1980-ті рр. - на початку XXI ст. Обгрунтовано пріоритетні загальні й окремі тенденції, виявлено етапи генези вітчизняних АШ (пошуковий і модернізаційний), їх педагогічні технології. Розглянуто перспективні засоби використання досягнень теорії та практики діяльності АШ на сучасному етапі: поглиблення взаємодії авторських і загальноосвітніх шкіл України; вивчення інноваційних ідей АШ; поширення досвіду; ознайомлення з основними технологіями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)7 + Ч33(4УКР)64 + Ч311,01
Шифр НБУВ: РА383185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Щука Г.П. 
Проблеми розвитку сільської школи в українській педагогічній пресі в 50 - 80-ті роки ХХ століття: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.П. Щука ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Визначено основні тенденції та особливості публікацій у 1950 - 1980-ті рр. На базі сучасної методології проаналізовано розвиток сільських шкіл у системі освіти України у даний період у контексті історичних і освітніх реформ. Розглянуто стан наукової розробки проблеми в історико-педагогічній літературі. Наведено характеристику української педагогічної преси цього періоду. Розкрито основні проблеми діяльності сільських шкіл, які висвітлювала педагогічна преса України, а саме: зміст освіти, трудове виховання та профорієнтація учнів, матеріально-технічне та кадрове забезпечення, організація управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч424(4УКР)714.8 + Ч612.3(4УКР)6-5 + Ч612.113/115 +
Шифр НБУВ: РА354560

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Шутова М.О. 
Проблеми реформування загальної середньої освіти в США (1950-ті - 1990-ті рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.О. Шутова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Визначено, що філософсько-методологічною засадою розвитку загальної середньої освіти в США є концепція реформаторської педагогіки, яка полягає в практичній спрямованості навчання та виховання. З'ясовано, що еволюція становлення загальної середньої освіти в Америці відбувалася за двома хронологічними періодами: передінформаційного (кінець XIX - 1980 рр.) та інформаційного (1990 рр. - початок XXI ст.) суспільства. Охарактеризовано суперечності розвитку загальної середньої освіти в США, що зумовили необхідність реформ. Визначено стратегічні завдання стандартизації, диференціації й гуманізації шкільної освіти США. Проаналізовано концептуальні засади її модернізації, а також здійснено порівняльно-педагогічну характеристику основних тенденцій розвитку американської та української шкільної освіти в контексті входження у світовий освітній простір. Висвітлено досвід творчого застосування позитивного американського досвіду реформування шкільної освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СПО) + Ч424(7СПО)7 +
Шифр НБУВ: РА335037

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Шумаєва С.П. 
Розвиток мас-медійних навчальних технологій у середніх закладах освіти США: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.П. Шумаєва ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2005. — 19 с. — укp.

Проаналізовано наукові праці американських учених з питань, що стосуються мас-медійних навчальних технологій. Уперше досліджено сучасний стан і основні тенденції розвитку даних технологій у навчальних закладах США. Надано рекомендації щодо їх впровадження в українському шкільництві. Розвинуто педагогічні поняття: "медіа-освіта", "медіа-грамотність", "візуальна грамотність", а також супровідні педагогічні терміни. Удосконалено теоретико-методологічні засади реалізації медіа-освіти в США та інших зарубіжних країнах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(7СПО)4 +
Шифр НБУВ: РА335175

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Шпак В.П. 
Теоретичні та практичні засади реабілітаційної діяльності виправно-виховних закладів в Україні (XIX - початок XX ст.): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / В.П. Шпак ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 43 с. — укp.

Наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми реабілітаційно-педагогічної роботи з "важкими у виховному розумінні" дітьми в Україні у XIX - на початку XX ст. Здійснено класифікацію термінологічніх понять дослідженої проблеми. Визначено витоки та висвітлено еволюцію ідеї педагогічної реабілітації "важких у виховному розумінні" дітей, починаючи від філантропізму, на підставі практики авторських і експериментальних педагогічних закладів у контексті діяльності виправно-виховних закладів. Охарактеризовано внесок зурубіжних і вітчизняних педагогів, юристів, лікарів, громадських діячів, діячів освіти до розробки теоретичних засад реабілітаційної діяльності вітчизняних виправно-виховних закладів XIX - початку XX ст. Визначено й науково обгрунтовано опікунський, лікувально-педагогічний і соціально-педагогчний етапи становлення та розвитку реабілітаційної діяльності цих закладів в Україні у даний період. Узагальнено досвід педагогічної реабілітації різних категорій "важких у виховному розумінні" дітей у XIX - на початку XX ст. Охарактеризовано напрями розвитку ідеї педагогічної реабілітації "важких" дітей за сучасних умов реформування освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч424(4УКР)719 + Х884.9(4УКР)024-1 + Х2(4УКР)5-628.4 +
Шифр НБУВ: РА348583

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Шиян Н.І. 
Дидактичні засади профільного навчання у загальноосвітній школі сільської місцевості: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.09 / Н.І. Шиян ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 44 с. — укp.

Висвітлено дидактичні засади, концепцію, зміст, організацію профільного навчання, розроблено його психолого-педагогічні та організаційно-методичні основи. Досліджено генезу проблеми профільного навчання у вітчизняній педагогіці, проаналізовано світовий досвід профільної диференціації навчання. Розкрито сутність, структуру і механізми профільного навчання в загальноосвітній сільській школі, описано п'ять моделей профільного навчання, зокрема, індивідуального вибору школярем рівня вивчення предмета (внутрішньошкільна, міжшкільна, позашкільна субмоделі), ресурсний центр як модель опорної старшої школи, територіальне шкільне об'єднання, очно-заочну профільну школу, дистанційну модель селективного та елективного профільного навчання. Розроблено систему організаційно-методичного супроводу профільного навчання в загальноосвітній сільській школі (проектну, кредитно-модульну технологію, технологію модульно-рейтингового навчання і кейс-технологію дистанційної освіти, інноваційні методи, форми і види навчально-пізнавальної діяльності школярів). Проаналізовано різнорівневий зміст профільного навчання на основі його модульного розподілу та інноваційних засобів профільної диференціації. Наведено критерії та визначено показники ефективності профільного навчання в сільській школі. Доведено ефективність науково обгрунтованих дидактичних засад, варіативних моделей та організаційно-методичного супроводу профільного навчання в сільських школах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 + Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА336413

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Шимків І.В. 
Моніторинг якості освіти в школах Німеччини другої половини ХХ століття: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.В. Шимків ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

Проведено історико-педагогічний аналіз системи моніторингу якості освіти у школах Німеччини другої половини XX ст. З'ясовано суть, основні напрямки, зміст і форми організації даного моніторингу як механізму регуляторного спостереження за рівнем засвоєння знань і вмінь учнів у процесі навчання, виявлення відхилень від освітніх стандартів і прийняття адекватних ситуації управлінських рішень у контексті створення умов для якісної освіти. Висвітлено провідні тенденції історичного розвитку системи контролю знань учнів у школах Німеччини. Проаналізовано особливості здійснення моніторингу якості освіти у цій країні за умов, характерних для дослідженого періоду земельних розмежувань. Охарактеризовано нові підходи до оцінювання успішності учнів за умов відкритих форм навчання, які базуються на ідеї максимального розвитку потенціалу та стимулювання творчих здібностей учнів у контексті їх самовизначення, самоутвердження та самореалізації. Виокремлено прогресивні ідеї німецького досвіду періоду другої половини XX ст. з питань удосконалення моніторингу якості загальної освіти, які доцільно використовувати в Україні з урахуванням національних особливостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4НІМ) к8 + Ч33(4НІМ)63 +
Шифр НБУВ: РА359627

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Чернякова А. В. 
Організаційно-педагогічні засади запобігання та подолання насильства в загальноосвітніх школах США: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. В. Чернякова ; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. — Суми, 2011. — 20 с. — укp.

В межах висвітлення теоретико-педагогічних засад проведено аналіз розробленості проблеми шкільного насильства у порівняльних психолого-педагогічних дослідженнях. Визначено сутність і види шкільного насильства. Систематизовано основні концепції детермінації насильства серед учнівської молоді у зарубіжній психолого-педагогічній науці. На основі історико-хронологічного аналізу виокремлено етапи розвитку державної політики у напрямі запобігання та подолання насильства в загальноосвітніх школах США. Охарактеризовано адміністративно-правові засади вирішення досліджуваної проблеми, зокрема, документи реформ, законодавчі ініціативи, які регулюють функціонування американської школи як соціально безпечного навчального середовища. Проаналізовано організаційні засади освітньо-профілактичної роботи в загальноосвітніх школах США: принципи, підходи, напрями, форми, методи та цільові групи. Обгрунтовано методичні засади реалізації педагогічних стратегій запобігання та подолання насильства в американських школах, зокрема, проективних, реактивних і комплексних стратегій. Висвітлено можливості використання прогресивного досвіду вирішення досліджуваної проблеми в загальноосвітніх школах України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(7СПО) + С5*674.2*333.73
Шифр НБУВ: РА385392 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Черненко Г.М. 
Соціально-педагогічні засади розвитку початкової освіти в Україні (1917 - 1933 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.М. Черненко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Висвітлено соціально-педагогічні засади розвитку початкової освіти в період 1917 - 1933 рр., визначено суспільно-політичні та педагогічні чинники, що сприяли розвитку початкової освіти в зазначений період. Розглянуто питання розбудови освітніх початкових закладів в Україні, реформування національного змісту, організації та структури навчального року, методи навчання в початкових закладах. Проаналізовано внесок українських педагогів та громадських діячів (міністрів та наркомів освіти) в розвиток початкової освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 + Ч424(4УКР)714.0 +
Шифр НБУВ: РА336762

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Хорошун А.А. 
Психологічні особливості розвитку творчого потенціалу старшокласників спеціалізованих шкіл: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А.А. Хорошун ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему розвитку творчого потенціалу старшокласників спеціалізованих шкіл художнього та природничого спрямування. На підставі теоретичних положень діяльнісного й інтегративного підходів запропоновано визначення поняття творчого потенціалу особистості та його структурну модель, яка складається з трьох блоків: мотиваційного, когнітивного, характерологічного. Визначено особливості вияву базових компонентів творчого потенціалу старшокласників шкіл мистецтв і шкіл з поглибленим вивченням природничих дисциплін. Виділено мотиваційні, когнітивні та характерологічні властивості, які найбільш суттєво впливають на творчу продуктивність старшокласників і визначають розвиток їх творчого потенціалу. З урахуванням даних властивостей розроблено спеціальний тренінг з використанням творчих задач і вправ різних типів, спрямованих на формування основних мисленнєвих стратегій. З метою підсилення стимулювальної дії тренінгу застосовано підказки й ускладнювальні умови. На підставі аналізу формувального експерименту визначено специфічні умови розвитку творчого потенціалу старшокласників спеціалізованих шкіл природничого та художнього спрямування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51-724 + Ю983.402.3 + Ч424(4УКР)714.6 +
Шифр НБУВ: РА362889

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
13.

Хоменко Т.А. 
Тенденції розвитку форм навчання середньої школи Німеччини в другій половині XX ст.: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.А. Хоменко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Охарактеризовано тенденції розвитку форм навчання середньої школи Німеччини у другій половині XX ст. Визначено фактори, що зумовили зміни форм навчання у школах системи середньої освіти Німеччини дослідженого періоду. Висвітлено розвиток форм даного навчання у контексті тенденцій диференціації, концентрації, інтеграції, індивідуалізації. Проаналізовано залежність відбору та використання форм навчання від пріоритетних у педагогічній науці Німеччини дидактичних теорій. Визначено напрямки творчого використання досвіду даної країни щодо організації форм навчання, спрямованих на розкриття творчого потенціалу особистості, у сучасній національній школі України. Зроблено висновки щодо спорідненості концепції особистісно орієнтованого навчання у педагогіці України та концепцій "відкритого" та проектно-орієнтованого навчання у школах Німеччини. Розроблено рекомендації стосовно втілення прогресивних елементів сучасних концепцій педагогіки Німеччини до практики вітчизняних шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)6 + Ч424(4НІМ)7 +
Шифр НБУВ: РА340323

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Холоденко О. В. 
Педагогічні умови соціальної адаптації випускників шкіл-інтернатів у соціокультурному середовищі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / О. В. Холоденко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 21 с.: рис. — укp.

Уточнено поняття "соціокультурне середовище" та "соціальна адаптація випусників шкіл-інтернатів". З'ясовано суть соціальної адаптації випусників шкіл-інтернатів, визначено її чинники, критерії, показники та рівні. Обгрунтовано та експериментально перевірено ефективність впроваджених педагогічних умов у соціально-адаптаційний процес цих випусників. Доведено, що поєднання визначених педагогічних умов, напрямів, форм і методів соціально-педагогічної роботи, спрямованих на покращання досліджуваного процесу, сприятиме їх успішній інтеграції в сучасне соціокультурне середовище.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч424(4УКР)714.4 + Ч421.448
Шифр НБУВ: РА380031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Харченко Т.Г. 
Взаємодія школи та соціального середовища у вихованні учнів колежів і ліцеїв Франції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Т.Г. Харченко ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2002. — 19 с. — укp.

Наведено результати дослідження процесу соціалізації учнів французьких середніх шкіл. Визначено суть та напрямки взаємодії школи та соціального середовища у вихованні. Простежено генезис уявлень французьких філософів і педагогів щодо чинників формування особистості, а також ролі соціального середовища у формуванні особистості. Здійснено порівняльний аналіз сучасних теоретичних основ взаємодії школи та соціального середовища у Франції та в Україні. Виявлено основні напрямки, форми та методи взаємодії школи та соціального середовища у вихованні учнів у Франції. Простежено етапи становлення відносин між французькою середньою школою та сім'єю у справі виховання підлітків. Надано характеристику французької середньої школи як відкритої соціально-педагогічної системи, яка вступає у взаємодію з позакласними та позашкільними, а також громадськими організаціями та державою. Досліджено особливості соціалізації учнів французьких середніх шкіл засобами масової інформації. Визначено можливі шляхи використання позитивного французького досвіду взаємодії школи та соціального середовища в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА)4 + Ч312(4ФРА)
Шифр НБУВ: РА320937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Харченко Н.Б. 
Педагогічні особливості мотивації навчальної діяльності учнів загальноосвітньої школи у виховній колонії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н.Б. Харченко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2010. — 20 с. — укp.

Удосконалено організацію навчального процесу за умов виховної колонії залежно від вікових закономірностей розвитку й умов утримання неповнолітніх засуджених. Розроблено дидактичну модель навчальної діяльності таких учнів. Визначено науково-методичні й організаційні чинники зростання мотивації навчальної діяльності учнів у виховній колонії. Експериментально перевірено дієвість запропонованої дидактичної моделі. Показано оптимальні для віку й умов навчання зміст, форми та методи пізнавальної діяльності неповнолітніх засуджених. Доведено, що найбільшого впливу на показники навчальної діяльності учнів загальноосвітньої школи у виховній колонії має мотивація цієї діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)719.23 + Х884.9 (4УКР)024:Ч30
Шифр НБУВ: РА375292 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Федорова Н.Ф. 
Організаційно-педагогічні умови діяльності школи-лабораторії наукової установи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.Ф. Федорова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 15 с. — укp.

Обгрунтовано організаційні, змістові, технологічні та матеріально-технічні нововведення, які забезпечують функціонування школи-лабораторії наукової установи. Розкрито сутність та специфіку діяльності школи-лабораторії; компоненти, які характеризують її діяльність. Запропоновано модель організаційної структури школи-лабораторії, структура управління науково-дослідної діяльності, розроблено концепцію та положення про школу-лабораторію наукової установи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Федоренко С. В. 
Виховання естетичної культури у старшокласників середніх спеціалізованих шкіл мистецтв Великої Британії: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07 / С. В. Федоренко ; НАПН України, Ін-т пробл. виховання. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто психолого-педагогічну проблему виховання естетичної культури (ЕК) старшокласників середніх спеціалізованих шкіл мистецтв (ССШМ) Великої Британії (ВБ) та впровадження британського досвіду (БД) в освітню практику України. Визначено зміст ЕК особистості в педагогічній теорії ВБ, охарактеризовано особливості організації процесу виховання ЕК старшокласників у британських ССШМ. Проаналізовано подібність та відмінність у підходах британських і вітчизняних учених до визначення поняття "естетична культура" у науково-мистецькій парадигмі сучасної освіти та розкрито його зміст. Узагальнено досвід реалізації змісту, форм і методів виховання ЕК старшокласників у ССШМ ВБ (напрями спеціалізації: виконавчі та візуальні мистецтва, медіа-мистецтва). Проведено порівняльний аналіз програм з мистецьких дисциплін для середніх шкіл ВБ й України. Подано рекомендації щодо використання БД виховання ЕК підлітків в українському освітньому просторі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421,355 + Ч424(4ВЕЛ)714.6 + Щ10 р(4ВЕЛ)2
Шифр НБУВ: РА381919 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Фатальчук С.Д. 
Становлення та розвиток гімназійної освіти східноукраїнського регіону (друга половина XIX - початок XX століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.Д. Фатальчук ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено історію становлення та розвитку гімназійної освіти східноукраїнського регіону у другій половині XIX - на початку XX ст. Виявлено соціальні, економічні та педагогічні умови цього періоду. На підставі аналізу архівних матеріалів, опублікованих джерел і літератури виявлено й обгрунтовано етапи розвитку зазначеної освіти. Проаналізовано зміст, форми та методи навчально-виховної роботи у гімназійних закладах східноукраїнського регіону. Показано зміни, що відбулися в організації гімназійної освіти протягом зазначеного періоду. Проаналізовано стан її кадрового та матеріального забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР5) + Ч424(4УКР)714.5 +
Шифр НБУВ: РА345902

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Фаннінгер Л.П. 
Особливості профільного навчання в основній школі Австрії: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.П. Фаннінгер ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено історико-педагогічний аналіз організації профільного навчання в основній школі Австрії. З'ясовано взаємозв'язок та трактування різними педагогами категорій "організаційний розвиток школи", "автономія школи", "профіль школи", "фахова дидактика". Висвітлено сучасні тенденції розвитку основної школи у контексті безперервної освіти в Австрії. Здійснено аналіз розвитку профільного навчання в основній школі даної країни в історичній ретроспективі. Проаналізовано його теоретичні засади, охарактеризовано сучасні умови реалізації. На підставі аналізу змісту та форм організації профільного навчання в основній школі Австрії визначено й обгрунтовано його особливості. Запропоновано напрями впровадження австрійського позитивного науково-практичного досвіду профільного навчання основної школи в систему середньої освіти України. Відзначено, що результати вивчення досвіду Австрії в організації такого навчання можуть використовуватися під час професійно-педагогічної підготовки студентів педагогічних вищих навчальних закладів, у процесі курсової перепідготовки вчителів і директорів навчально-виховних закладів, у практичній діяльності школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4АВС) + Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА355750

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського