Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (75)Реферативна база даних (1253)Книжкові видання та компакт-диски (1963)Журнали та продовжувані видання (46)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю952.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 262
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Коваленко Е.А. 
Ціннісна природа усвідомленого саморозвитку особистості: соціально-філософський аналіз: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.03 / Е.А. Коваленко ; Харк. ун-т повітр. сил. — Х., 2005. — 16 с. — укp.

Проаналізовано ціннісну природу усвідомленого саморозвитку особистості за різних типів суспільства. Висвітлено методологічні засади дослідження проблеми ціннісної природи усвідомленого саморозвитку особистості, його сутнісні риси, розкрито зміст та описано основні форми. Досліджено основні компоненти внутрішнього світу людини, структуру ціннісного блоку, які суттєво впливають на саморозвиток особистості. Обгрунтовано значущість світогляду та сенсу життя у ціннісних механізмах усвідомленого саморозвитку особистості, проаналізовано його стратегії, технології та моделі за різних типів суспільства. Відзначено, що у ХХ ст., зокрема в Україні, стратегії саморозвитку особистості реалізовувалися в напрямках "людина - суспільство", "людина - техніка", "людина - природа", "людина - релігія", "людина - нація", "людина - людина".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*622.221 + Ю6*21 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА336416

Рубрики:

      
2.

Павлик Н.В. 
Ціннісна детермінація морального становлення особистості в юнацькому віці: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.В. Павлик ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2006. — 24 с. — укp.

Досліджено закономірності ціннісної детермінації морального становлення особистості в юнацькому віці. З використанням ціннісно-особистісного підходу розглянуто особистість як систему, вищим детермінуючим рівнем якої є ієрархічна підсистема цінностей, що обумовлює ціннісну спрямованість розвитку моральної сфери особистості та зміст моральної поведінки юнацтва. Визначено ціннісні детермінанти, показники розвитку моральної сфери та критерії норми морального становлення у зазначеному віці. Розроблено й апробовано психодіагностичний інструментарій, застосування якого дозволяє визначити ціннісні детермінанти (структуру та зміст ціннісної системи), особливості моральної сфери особистості. З'ясовано, що психологічний механізм ціннісної детермінації морального становлення має три компоненти, а саме: мотиваційний, змістовий і операціональний, ціннісні детермінанти визначають розвиток моральної сфери, особистісних рис і утворюють підгрунтя психологічної готовності людини до моральної поведінки. Зазначено, що моральне становлення є результатом успішного функціонування ціннісної системи особистості. Ціннісна детермінація морального становлення у юнацькому віці має позитивні та негативні форми прояву. Запропоновано програму та методику ціннісно-морального консультування, корекції та тренінгу як форми психологічної допомоги молоді з метою профілактики девіацій у моральному становленні особистості. Обгрунтовано методичні рекомендації для практичних психологів і соціальних працівників навчальних закладів освіти, які базуються на теоретико-практичних положеннях дослідження ціннісної детермінації даного становлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю952.2 + Ч421.331.2 +
Шифр НБУВ: РА347517

Рубрики:

      
3.

Фриз П.І. 
Хореографічна культура як чинник творчого розвитку особистості дитини: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / П.І. Фриз ; Львів. нац. муз. акад. ім. М.В.Лисенка. — Л., 2007. — 18 с. — укp.

Досліджено хореографічну культуру як соціокультурний чинник творчої діяльності та розвитку особистості дитини. Визначено шляхи розв'язання суперечності між потребами сучасного розвитку хореографії та традиційною системою методів, що забезпечують формування даної культури. Обгрунтовано, що на процес створення хореографічного образу музично-танцювальними засобами впливають чинники ментально-психологічного та ідейно-художнього порядку, які мають певну специфіку в межах класичного та народно-сценічного танцю. Розкрито процес модифікації та трансформації сучасної лексики, структури руху. Визначено лексичні новоутворення, що виникають внаслідок ускладнення наявних форм рухів або модифікації окремих елементів з ресурсів класичного та народно-сценічного танцю. Розроблено навчальні завдання для розвитку танцювальної імпровізації, у яких враховано вікові особливості дитини. Ці завдання сприяють удосконаленню її творчої пам'яті. Обгрунтовано їх необхідність для гармонічного поєднання у діяльності хореографа-балетмейстера специфіки образної мови танцювального образу, інтерпретації змісту й імпровізації форми, наочності як основи вдосконалення хореографічних рухів, системності викладання з використанням різноманітних форм роботи з дітьми у вирішенні проблеми "межі" психофізичних навантажень послідовності як бази поступового засвоєння хореографічної культури й усвідомлення синтетичної основи хореографічного мистецтва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ323(4УКР) + Щ32 р(4УКР)2 + Ю984.545 + Ю952.2-734 +
Шифр НБУВ: РА354543

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Гришко Ю.А. 
Формування цінності самореалізації майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю.А. Гришко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування цінності самореалізації майбутніх педагогів. Визначено формальні та змістові характеристики понятійного конструкта "цінність самореалізації". Обгрунтовано його критерії, показники сформованості. Визначено діагностичні інструменти для його вимірювання. Наведено та проаналізовано найбільш важливі результати наукових досліджень у галузі філософії, психології та педагогіки. Розроблено й обгрунтовано організаційно-педагогічні умови, які є необхідними та достатніми обставинами, від яких залежить ефективність процесу формування цінності самореалізації у майбутніх педагогів. Висвітлено організаційні аспекти, етапи, труднощі, найбільш суттєві результати педагогічного експерименту щодо перевірки ефективності організаційно-педагогічних умов, за якого використано навчально-методичні розробки (навчальну та робочу програму, матеріали та засоби для проведення нетрадиційних форм лекцій і практичних занять з дисципліни "Основи педагогічної майстерності" та педагогічної практики).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю937.231 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА364892

Рубрики:

      
5.

Зарицька В.В. 
Формування у старшокласників здатності до самореалізації: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.В. Зарицька ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2006. — 20 с.: рис. — укp.

Запропоновано теоретичне обгрунтування феномену "самореалізація особистості старшокласника". Проаналізовано суть і зміст життєвої компетентності як суттєвої детермінанти самореалізації. Виділено сукупність компетенцій, які забезпечують здатність до самореалізації. Обгрунтовано доцільність цілеспрямованого формування цієї здатності у старшому шкільному віці. Розроблено систему роботи з формування здатності старшокласників до самореалізації на базі дослідження рівня розвитку основних компетенцій наприкінці навчання у IX класі. Як основні етапи послідовного циклу формування цієї здатності запропоновано самоактуалізацію, самовизначення та саморепрезентацію. Психологічний інструментарій дослідженого процесу містить модель і технологію формувального експерименту, а також програму для старшокласників і методичні рекомендації для шкільних психологів і педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.402.3 + Ч421.352.212 +
Шифр НБУВ: РА343626

Рубрики:

      
6.

Возняк А.Б. 
Формування творчої особистості підлітків у позакласній виховній роботі загальноосвітньої школи (1946 - 2006 рр.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.Б. Возняк ; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. — Дрогобич, 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано етапи становлення та розвитку проблеми формування творчої особистості підлітків у загальноосвітній школі впродовж 1996 - 2006 рр. у позакласній виховній роботі, кожен з яких відображає генезу поняття "формування творчої особистості підлітків" і характеризується відповідними тенденціями. Здійснено ретроспективний аналіз змісту позакласної виховної роботи з підлітками у досліджений період, уточнено її форми та методи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38 + Ю952.2-734 + Ю984.51 +
Шифр НБУВ: РА361452

Рубрики:

      
7.

Докторович М.О. 
Формування соціальної компетентності старшого підлітка з неповної сім'ї: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / М.О. Докторович ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Висвітлено теоретичні засади та практичний стан сформованості соціальної компетентності старших підлітків з урахуванням специфічного впливу неповної сім'ї. Визначено та теоретично обгрунтовано структуру соціальної компетентності, розкрито зміст, форми та методи її формування у старших підлітків. Викладено критерії соціальної компетентності, рівні її сформованості, подано їх соціально-педагогічну характеристику. Розроблено комплексну методику формування соціальної компетентності у старших підлітків з неповних сімей, доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + Ч491.350.0 + Ю952.2-734 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА350749

Рубрики:

      
8.

Монарьов Р.Г. 
Формування соціально-професійної активності майбутнього вчителя в навчально-виховному середовищі педагогічного університету: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р.Г. Монарьов ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2009. — 20 с. — укp.

Проведено аналіз проблеми формування соціально-професійної активності студентів у науковій літературі й організаційно-виховній практиці, а саме: з'ясовано сутність поняття "соціально-професійна активність майбутнього вчителя", запропоновано й обгрунтовано критерії формування соціально-профісійної активності майбутнього вчителя, виділено рівні розвитку соціально-професійної активності його особистості. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови, за яких підвищується ефективність процесу формування соціально-професійної активності майбутнього вчителя в навчально-виховному середовищі педагогічного університету, зокрема, активна участь у життєдіяльності ВНЗ, що передбачає розвиток соціально-професійного середовища, формування позитивної мотивації студентів до активної участі у розвитку власної соціально-професійної комунікації, організація навчально-виховної діяльності, спрямованої на формування та розвиток психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА367724

Рубрики:

      
9.

Найдьонов М. І. 
Формування рефлексивного управління в організаціях: автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.05 / М. І. Найдьонов ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. — К., 2010. — 36 с. — укp.

Обгрунтовано соціально-психологічне розуміння рефлексивного управління як управління рефлексивними процесами індивідуальних і групових суб'єктів у неконфронтаційних соціосистемах. Встановлено, що сутність формування системи рефлексивного управління полягає в конвенційному створенні простору інтерсу-б'єктності, структуруванні рефлексивних процесів спеціальними процедурами, переосмисленні досвіду коаліцій за спільного проживання події. Розроблено теорію групової рефлексії. Доведено рефлексивно-дефіцитарну природу складнокоординованості й ефективність її опанування через формування системи рефлексивного управління в організації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.01 + Ю959.18 + Ю952.2 + У9(4УКР)290-640-21
Шифр НБУВ: РА371852 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
10.

Дегтяр Г.О. 
Формування рефлексивної культури студентів педагогічних університетів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.О. Дегтяр ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 19 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування рефлексивної культури студентів педагогічних університетів. Вперше визначено її структуру, що включає когнітивно-процесуальний, особистісний та оцінний компоненти. Обгрунтовано технологію формування рефлексивної культури педагога. Охарактеризовано основні етапи її становлення, виділено рівні сформованості, уточнено критерії та показники їх визначення. Удосконалено способи професійної підготовки студентів у вищому педагогічному навчальному закладі. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої педагогічної технології формування рефлексивної культури студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА344157

Рубрики:

      
11.

Білоконний С. П. 
Формування рефлексивних умінь студентів педагогічних університетів у процесі педагогічної практики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. П. Білоконний ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Розкрито зміст та структуру рефлексивних умінь, обгрунтовано рівні їх сформованості (високий, достатній, середній, початковий), визначено їх якісні характеристики. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність програми формування рефлексивних умінь студентів на основі моделі організації педагогічної практики з дотриманням педагогічних умов. Визначено етапи формування рефлексивних умінь студентів (I етап - підготовчий, II етап - основний, III етап - оцінний). Апробація розробленої моделі довела позитивну динаміку зростання рівня сформованості рефлексивних умінь та доцільності використання матеріалів дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Ю952.2
Шифр НБУВ: РА378273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Кужель М. М. 
Формування психологічної готовності до педагогічної діяльності викладачів фізичної культури: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. М. Кужель ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. — Хмельницький, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування психологічної готовності викладачів фізичної культури до педагогічної діяльності у контексті їх рефлексивної активності. З'ясовано сутність і структуру психологічної готовності особистості до професійної діяльності, визначено рівні її сформованості в аспекті педагогічної діяльності викладачів фізичної культури. Розкрито значення рефлексії у формуванні психологічної готовності викладачів фізичної культури до педагогічної діяльності, з'ясовано види рефлексії й її показники. Розроблено рефлексивний практикум для формування психологічної готовності викладача фізичної культури до педагогічної діяльності й експериментально перевірено його ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю940.91 + Ч51 р31(4УКР)
Шифр НБУВ: РА377215 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
13.

Грищенко Н.А. 
Формування просоціальних особистісних смислів студентської молоді у позанавчальній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.А. Грищенко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування просоціальних особистісних смислів студентської молоді у позанавчальній діяльності. Визначено характерні риси й особливості смислотворчої діяльності студентської молоді, сутність просоціальних особистісних смислів і провідних просоціальних якостей студента. Розкрито зв'язок просоціальної смислотворчості студента із загальним рівнем його особистісного розвитку. Визначено особливу роль позанавчальної діяльності у набутті студентом суб'єктного досвіду просоціальної діяльності. Розроблено педагогічну модель, яка базується на принципах синергетичного й особистісно-соціального підходів і практично реалізуться за допомогою соціального проекту, розробленого з використанням інтерактивних технологій і технлогії педагогічної драматизації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.385 + Ч312 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА367994

Рубрики:

      
14.

Андрійчук І.П. 
Формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.П. Андрійчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розкрито значення Я-концепції особистості у контексті підготовки майбутнього фахівця у галузі практичної психології. Виявлено показники й особливості Я-концепції особистості студентів у процесі навчання у вузі. Обгрунтовано можливість гармонізації Я-концепції особистості на основі активізації у студентів процесів самопізнання, самоаналізу та саморегуляції. Сформульовано теоретичні положення, що лежать в основі формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів, а саме: орієнтація на цінність особистісного досвіду як важливого компонента змісту освіти, активізація суб'єктності як умова становлення зрілої особистості, стимуляція осмисленого учіння у навчальній діяльності, реалізація суб'єкт-суб'єктної взаємодії викладачів і студентів у навчально-виховному процесі. Створено та апробовано концептуальну психолого-педагогічну модель особистісної підготовки майбутніх практичних психологів, яка включає систему організації роботи щодо гармонізації Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.29 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА324261

Рубрики:

      
15.

Вереіна Л.В. 
Формування позитивної емоційної орієнтації Я-образу засобами психокорекції: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Л.В. Вереіна ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Представлено систему структурних складових позитивної емоційної орієнтації Я-образу, відносно кожної з яких дібрано діагностичні методики. Розроблено й апробовано програму формування даної емоційної орієнтації. Визначено й апробовано принципи психокорекції негативних емоційних особистісних проявів, егоїстичних тенденцій. Обгрунтовано пріоритетність вибору групового методу психокорекційної роботи. Запропоновано послідовність етапів психотехнічної процедури. Модифікацію психокорекційних процедур побудовано з урахуванням забезпечення повноти реалізації всіх етапів. Ефективність використання психокорекційної програми знайшла підтвердження в ході формуючого та контрольного експериментів. Підтверджено гіпотезу, за якою ефективним шляхом формування позитивної емоційної орієнтації Я-образу є розвиток в індивіда здатності до позитивної рефлексії внутрішніх психічних актів і станів у процесі реалізації спеціально розробленої психотехнічної процедури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю937.231 + Ю949.24 +
Шифр НБУВ: РА325296

Рубрики:

      
16.

Капелюк В.В. 
Формування особистості підлітка в однодітних сім'ях: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.В. Капелюк ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2007. — 20 с. — укp.

Проаналізовано особливості виховання підлітка в однодітній сім'ї у вітчизняній і зарубіжній теорії та практиці. Визначено та науково обгрунтовано типологію однодітних сімей відповідно до комплексу критеріїв (соціальний статус, матеріальне становище, рівень конфліктності, вік батьків, наявність близьких родичів, здоров'я дитини тощо). Розроблено педагогічно зорієнтовану модель, визначено зміст, форми та методи формування особистості підлітка з однодітної сім'ї засобами родинного та шкільного виховання. Розкрито зміст поняття "однодітна сім'я". Охарактеризовано технологію педагогічної взаємодії вчителя-вихователя та батьків у формуванні особистості підлітка з однодітної сім'ї. Висвітлено критерії, показники та рівні сформованості особистості підлітка засобами родинного та шкільного виховання, здійснено їх дослідно-експериментальну перевірку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.02 + Ч491.391 + Ю952.2-734 + Ю983.402.2 +
Шифр НБУВ: РА352514

Рубрики:

      
17.

Мосол Н.О. 
Формування особистісної готовності старшокласників до вибору професії психолога: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.О. Мосол ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено теоретичний аналіз стану дослідження питання особистісного та професійного самовизначення особистості. Запропоновано концептуальні підходи до вивчення проблеми особистісної готовності старшокласників до вибору професії психолога. Особистісну готовність розглянуто як інтегральне утворення особистості, структуру якого наведено як сукупність когнітивної, мотиваційно-цілепокладальної та суб'єктно-особистісної компонент. Визначено критерії та показники особистісної готовності старшокласників до вибору професії психолога. Наведено дані про рівні сформованості особистісної готовності старшокласників до вибору цієї професії. Досліджено особливості становлення особистості майбутнього психолога на етапі допрофесійної підготовки. Визначено психолого-педагогічні умови формування особистісної готовності старшокласників до даного вибору. Розроблено й апробовано програму психолого-педагогічного супроводу становлення особистісної готовності старшокласників до вибору професії психолога.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-734:Ю9 + Ю952.2-734 + Ю983.402.3 +
Шифр НБУВ: РА364173

Рубрики:

      
18.

Крамаренко Т.Г. 
Формування особистісних якостей школяра у процесі комп'ютерно-орієнтованого навчання математики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.Г. Крамаренко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано цілісний комп'ютерно-орієнтований підхід щодо вивчення шкільного курсу математики, спрямований на розвиток особистісних якостей учня (організаційних, пізнавальних, креативних), уточнено критерії та рівні їх сформованості. Визначено зміст навчального матеріалу з математики, розроблено спеціальні завдання, педагогічні програмні засоби (ППЗ), комп'ютерно-орієнтовані методи та форми навчання. Обгрунтовано принципи побудови задач, виконання яких сприяє розвитку творчих здібностей учнів. Наведено методичні рекомендації щодо використання ППЗ GRAN1, GRAN-2D, GRAN-3D, DG у навчальному процесі. Проаналізовано результати педагогічного есперименту та підтверджено ефективність розроблених компонентів комп'ютерно-орієнтованої методичної системи навчання математики у процесі формування особистісних якостей школяра.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-353 + Ю952.2-734 +
Шифр НБУВ: РА355423

Рубрики:

      
19.

Мацегора Я.В. 
Формування "образу Я" працівників ОВС у процесі професійного становлення: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.06 / Я.В. Мацегора ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Проведено психологічний аналіз самосвідомості працівників органів внутрішніх справ (ОВС). Висвітлено сучасні підходи до проблеми самосвідомості. Розглянуто співвіднесеність понять "Я-концепція" і "образ Я". Проаналізовано уявлення про структуру "образу Я". Висвітлено засади системного підходу до дослідження "образу Я". Показано роль самосвідомості у професійному становленні, формуванні моральних якостей і відповідальності працівників ОВС. Показано, що самосвідомість є цілісною системою, структурні компоненти якої взаємозалежні між собою і зовнішнім світом. Самовідношення є показником професійної ідентифікації працівників ОВС. Особливості "образу Я" зумовлені особливостями етапу професійного становлення й особливостями професійної діяльності. Виявлено й описано певні механізми самосвідомості, характерні для даних працівників. На підставі результатів досліждення запропоновано шляхи оптимізації процесу професійної орієнтації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Х819(4УКР)112.010.22:Ю9 +
Шифр НБУВ: РА358338

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Бех М. І. 
Формування образу "Я - майбутній професіонал" у старшокласників у процесі професійної орієнтації: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. І. Бех ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст поняття "образ Я - майбутній професіонал старшокласника" та визначено його як особистісне новоутворення, яке гармонізує суб'єктивно-оцінне ставлення учня до себе як майбутнього професіонала та його індивідуально-вибіркове ставлення до професії як середовища майбутнього особистісного становлення та професійного зростання. Розроблено структуру, критерії, показники й експериментально виявлено рівні сформованості образу "Я - майбутній професіонал" в учнів старшого шкільного віку. Обгрунтовано зміст і педагогічні засоби цілеспрямованої профільної професійної орієнтації в сучасній старшій школі, складові якої (впровадження курсу профорієнтаційного спрямування "Я - майбутній професіонал", організація професіографічних досліджень, індивідуальної та групової профконсультації) через рефлексивні механізми свідомості та самосвідомості особистості забезпечують набуття старшокласниками суб'єктивного смислу вибору майбутньої професії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч421.331.3 + Ю952.2-734
Шифр НБУВ: РА375802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського