Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (562)Книжкові видання та компакт-диски (460)Журнали та продовжувані видання (362)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.220$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 61
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Кривошея Т.М. 
Взаємозв'язок розумової і естетичної діяльності в навчально-виховному процесі школи I ступеня: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.М. Кривошея ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2003. — 22 с.: рис., табл. — укp.

Обгрунтовано психолого-педагогічні передумови взаємозв'язку розумової та естетичної діяльності, визначено рівні та критерії продуктивності розумової діяльності учнів початкових класів та розгортання їх естетичної реакції у межах розумової діяльності, виділено педагогічні умови та розроблено модель реалізації взаємозв'язку розумової та естетичної діяльності, експериментально перевірено шляхи реалізації даного взаємозв'язку у навчально-виховному процесі школи I ступеня. Описано способи діагностики кореляційної залежності результатів розумової та естетичної діяльності учнів початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.355 +
Шифр НБУВ: РА326265

Рубрики:

      
2.

Скалич Л.Й. 
Діагностика та формування творчого математичного мислення молодших школярів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.Й. Скалич ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Визначено вікові особливості математичного творчого мислення дітей молодшого шкільного віку та розроблено програму його діагностики та формування на уроках математики. Як операційну модель математичного творчого мисленнєвого процесу у даних дітей розглянуто процес рішення математичних задач, суб'єктивно нових для індивіда. Побудовано експериментальну програму діагностики та формування математичного творчого мислення у дітей молодшого шкільного віку та експериментально встановлено її суттєвий вплив на певні розумові здібності, а саме: спроможність засвоювати основні арифметичні операції та аналізувати співвідношення, володіння вербальними поняттями, сприйняття форм, візуальну перцепцію, зорово-рухову інтеграцію. Проведено формувальний експеримент та виявлено значні зміни у регуляції мисленнєвої діяльності досліджених дітей з використанням операційних і смислових настановлень. Визначено зниження рівня ригідності мислення. Показано, що в результаті застосування програми формування творчого математичного мислення у структурі мисленнєвих процесів молодших школярів збільшилась частка образно-емоційних компонентів. Емпірично зафіксовано зростання логічності та синтетичності мислення, зростання продуктивності мислення, підвищення показників візуального мислення, удосконалення аналітичних процесів мисленнєвої діяльності та процесів семантизації візуального враження завдяки підключенню словесно-категоріального знання, творчих можливостей візуального мислення та покращанню його операційних характеристик.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.224 + Ю983.402.1 + Ч421.220 +
Шифр НБУВ: РА351289

Рубрики:

      
3.

Нагайчук О. В. 
Інтелектуальний розвиток учнів 5 - 9 класів засобами проектно-технологічної діяльності у процесі трудового навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Нагайчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан дослідження проблеми інтелектуального розвитку учнів у психолого-педагогічній науці, на цій підставі розкрито сутність, методи діагностування даного особистісного утворення. Проектно-технологічну діяльність розглянуто як обгрунтовану та сплановану наперед творчу навчально-трудову діяльність, яка передбачає обгрунтування, планування, розробку конструкції, технології виготовлення і реалізацію об'єктів проектування. Розроблено комплексні критерії діагностики інтелектуального розвитку учнів у процесі трудового навчання: научуваність, рівень сформованості інлелектуальних умінь та інтелектуальної активності. Обгрунтовано ефективність організаційно-методичних умов інтелектуального розвитку учнів у процесі проектно-технологічної діяльності на уроках трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.220
Шифр НБУВ: РА380714 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Скориніна О.В. 
Когнітивний стиль як чинник розвитку пам'яті молодшого школяра: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Скориніна ; Центр. ін-т післядипл. пед. освіти АПН України. — К., 2002. — 21 с. — укp.

Визначено суть поняття "когнітивний стиль", розглянуто його види. Досліджено вплив когнітивного стилю на ефективність розвитку пам'яті та мнемічної системи в цілому, проаналізовано його як чинник розвитку пам'яті молодшого школяра. Наведено принципи системного підходу, методи системного аналізу у психології, викладено засоби аналізу стосовно особливостей функціонування пам'яті, а також концептуальні положення психічного розвитку. Досліджено розвиток пам'яті молодшого школяра залежно від когнітивного стилю за умов інтенсивного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.512 + Ю983.402.1 + Ч421.220
Шифр НБУВ: РА317795 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Гевко 
Конструктивно-технологічні задачі як засіб інтелектуального розвитку учнів 5-7 класів на уроках трудового навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ігор Васильович Гевко ; Чернігівський держ. педагогічний ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.351
Шифр НБУВ: РА365569

Рубрики:

      
6.

Шопіна М.О. 
Образна символіка як чинник розвитку творчого потенціалу молодшого школяра: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / М.О. Шопіна ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 16 с. — укp.

Досліджено розвиток творчого потенціалу молодших школярів з застосуванням засобів образної символіки. Розглянуто різні підходи до визначення суті понять "творчий потенціал", "інтелектуальний потенціал", "трудовий потенціал", "образна символіка", "розвиток творчої особистості", "творча здібність", "творча обдарованість", а також їх співвідношення. Поняття "творчий потенціал молодшого школяра" у психологічному аспекті розглянуто як синтетичну якість дитини молодшого шкільного віку, що характеризує її можливості ставити та виконувати нові завдання у сфері навчальної діяльності. Розглянуто творчий потенціал у взаємозв'язку зі здатністю учнів самостійно ставити та вирішувати у певному вигляді значущі проблеми. Його можна представити як сукупність різних можливостей, потенціалів, а саме: перетворювально-предметного (навичок, уміння), пізнавального (інтелектуальних здібностей), аксіологічного (ціннісних орієнтацій), комунікативного (морально-психологічних якостей), художнього (естетичних здібностей). Проаналізовано й систематизовано зазначені поняття, що уможливило на практичному рівні розгляд образної символіки як визначального чинника на етапі розвитку творчого потенціалу в дітей молошого шкільного віку. На підставі результатів експериментального дослідження встановлено, що розуміння, використання та сприймання дітьми образної символіки впливає на підвищення ефективності начльної діяльності молодших школярів. Розроблено й апробовано спеціальну програму розвитку творчого потенціалу засобами образної символіки для психорозвивальної роботи з молодшими школярами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.514.32 + Ю983.402.1 + Ю984.030.2-513 + Ч421.220 +
Шифр НБУВ: РА363760

Рубрики:

      
7.

Кабусь Н.Д. 
Організація навчально-творчої діяльності старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н.Д. Кабусь ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 21 с. — укp.

Визначено сутність, структуру та функції навчально-творчої діяльності школярів, виявлено її особливості та розроблено інтегровану модель організації. Уточнено критерії та показники результативності даного виду роботи старшокласників. Розроблено особистісно орієнтовану технологію організації навчально-творчої діяльності учнів старших класів на макро- та мікрорівнях, створено комплекс засобів її організації, які впроваджено у навчальний процес ЗНЗ (зокрема, систему творчих завдань різного рівня складності, стратегію творчої діяльності, факультативний курс). За результатами варіативної експериментальної роботи доведено, що застосування запропонованої технології сприяє підвищенню рівня навчально-творчої компетентності старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю984.51 + Ю983.402.3 +
Шифр НБУВ: РА363575

Рубрики:

      
8.

Теличко Н.В. 
Організація навчання обдарованих молодших школярів у США: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.В. Теличко ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено становлення теоретико-методологічних засад організації навчання обдарованих молодших школярів (ОМШ) США в другій половині ХХ ст. На підставі ретроспективи вивчення інтелекту в психолого-педагогічних дослідженнях учених виявлено провідні соціокультурні чинники розвитку різних типів початкової школи для ефективної реалізації спеціалізованих програм дотично до проявів особливостей дитячої обдарованості. На підставі вивчення літературних джерел з даної проблеми виявлено генезу та сутність тестування як основного методу вивчення обдарованих учнів у початковій школі, запропоновано основні моделі процедури діагностування ОМШ і визначено форми їх організації. На прикладі штату Масачусетс для індувідуального та диференційованого навчання викладено сучасні підходи уряду США до нормативно-правового та фінансового забезпечення навчання ОМШ, досліджено основні шляхи творчого запозичення американського досвіду за умов реформування освітньої галузі в країні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч424(7СПО)4 +
Шифр НБУВ: РА342694

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Журба О. В. 
Організація пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання етики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Журба ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проведено аналіз розробленості проблеми у теорії та практиці навчання етики у вітчизняній та зарубіжній школі. Доведено, що ефективність пізнавальної діяльності можливо покращити шляхом поетапної її організації відповідно щодо психологічних закономірностей процесу навчального пізнання, спрямованої на максимально активну позицію учня як суб'єкта навчання. Визначено, що це обумовлює широке впровадження різних моделей активного навчання від проблемного викладу навчального матеріалу вчителем і розв'язання проблемних завдань щодо інтерактивної діяльності учнів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено дану методику навчання етики у V - VI класах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю7 р20 + Ч421.220
Шифр НБУВ: РА373432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Кириленко В.Г. 
Особливості розумового розвитку молодших школярів залежно від мотивації учіння: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.Г. Кириленко ; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему розумового розвитку та мотивації учіння молодших школярів з різними показниками фізичного здоров'я: учнів, які постійно знаходяться на медичному обліку та фізично здорових школярів. Проаналізовано стан розробки зазначеної проблеми. У порівняльному аспекті розглянуто молодших школярів даних груп. Здійснено аналіз показників сформованості мотивації учіння й особливостей їх розумового розвитку. Обгрунтовано та реалізовано комплекс діагностичних методик і експериментальну програму формування пізнавальних мотивів учіння молодших школярів з різними станами фізичного здоров'я. Розроблено методичні рекомендації для практичних психологів, які дозволяють удосконалити діагностику розумового розвитку й покращити процес оптимізації мотивації молодших школярів за умов шкільних і позашкільних навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 +
Шифр НБУВ: РА358054

Рубрики:

      
11.

Приходченко К.І. 
Педагогічні основи формування творчого освітньо-виховного середовища в загальноосвітніх навчальних закладах гуманітарного профілю: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.07 / К.І. Приходченко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 48 с. — укp.

Охарактеризовано творче освітньо-виховне середовище, рівні його функціонування. Розроблено функціональну модель даного середовища, яка відображає навчально-виховну діяльність, що стосується творчої особистості учня, здатного до життєвої самотворчості. Проведено експериментальну роботу, що дозволило вдосконалити процес відбору методів, прийомів, інноваційних технологій для успішної реалізації основних теоретичних положень функціональної моделі творчого освітньо-виховного середовища у практичній діяльності шкіл гуманітарного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6 + Ч421.220 +
Шифр НБУВ: РА359946

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Сушенцев О. Є. 
Педагогічні умови активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи на уроках трудового навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. Є. Сушенцев ; Ін-т педагогіки. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи на уроках трудового навчання. Визначено та науково обгрунтовано педагогічні умови активізації пізнавальної діяльності учнів: систематичний, цілеспрямований розвиток мотивації навчально-трудової діяльності, створення "ситуації успіху" в пізнавальній діяльності, диференціація процесу трудового навчання, організація проблемного навчання, використання методичної комп'ютерно-орієнтованої системи навчання. Запропоновано модель активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи на уроках трудового навчання та розроблено технологію формування пізнавальної активності учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.266.0
Шифр НБУВ: РА371075 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Лінєвич К.А. 
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів біології до роботи з обдарованими учнями основної школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / К.А. Лінєвич ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2009. — 20 с. — укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади підготовки студентів до роботи з обдарованими учнями. Розроблено концептуальну модель підготовки майбутніх учителів біології до роботи з обдарованими учнями основної школи. Визначено педагогічні умови даної підготовки та впроваджено їх у навчально-виховний процес ВНЗ. Зазначено, що одержані в процесі дослідно-експериментальної роботи позитивні результати апробації концептуальної моделі підготовки майбутніх учителів біології до роботи з обдарованими учнями основної школи засвідчили її ефективність. Підготовлено й апробовано нові посібники, що входять до навчально-методичного комплекту, авторський спецкурс, у навчальний процес ВНЗ впроваджено інноваційні технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю983.724 + Е.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА369618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
14.

Водяна В.О. 
Педагогічні умови розвитку творчої активності підлітків засобами культурно-мистецьких програм: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.О. Водяна ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2009. — 21 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови розвитку творчої активності підлітків засобами культурно-мистецьких програм. Розкрито суть поняття "творча активність". Визначено й обгрунтовано педагогічні умови розвитку творчої активності підлітків, а саме: розробку методики діагностування та критеріїв оцінювання рівнів розвитку творчої актвності підлітків, організацію виховного процесу на основі культурно-мистецьких програм, залучення підлітків до різних видів художньо-творчої діяльності у процесі реалізації даних програм, демократизацію та гуманізацію виховного середовища у діяльності тимчасових колективів, підготовку вчителів (вихователів, керівників, координаторів) до вирішення виховних завдань з розвитку творчої активності підлітків засобами культурно-мистецьких програм. Розроблено функціональну модель розвитку творчої активності підлітка, складовими якої є мета та результат виховання, педагогічні умови, принципи, напрями та засоби культурно-мистецьких програм. Зазначені програми охарактеризовано як засіб розвитку творчої активності підлітків, який базується на духовних надбаннях загальнолюдської культури, акумульованих у творах мистецтва та зразках традиційної народної культури, забезпечує виконання виховних завдань у процесі художньо-творчої діяльності учнів під час проведення тематичних творчих заходів і уроків художньо-естетичного та гуманітарного циклу. Доведено ефективність розроблених педагогічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.355 + Ю984.51 +
Шифр НБУВ: РА362701

Рубрики:

      
15.

Радзіховська Л.М. 
Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів математики до роботи з обдарованими учнями: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Радзіховська ; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів математики до роботи з обдарованими учнями, якими є оволодіння студентами системою знань з питань діагностики та навчання таких школярів, формування умінь і навичок розв'язування задач шкільного курсу поглибленого вивчення математики, реалізація усіх етапів практичної роботи (виявлення, діагностика, організація навчання на уроках математики та позаурочний час) з математично обдарованими учнями під час педагогічної практики. Розроблено критерії (теоретичний, практичний, мотиваційний), показники та рівні готовності майбутніх учителів математики до роботи з обдарованими учнями. Уточнено зміст і компонентну структуру поняття "готовність майбутнього вчителя математики до роботи з обдарованими учнями". Обгрунтовано теоретичні засади формування готовності майбутніх учителів математики до роботи з обдарованими учнями у процесі проходження педагогічної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + В1 р21 р3 +
Шифр НБУВ: РА369135

Рубрики:

      
16.

Гайдур М.І. 
Підготовка майбутніх вчителів до організації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів в умовах інформаційного середовища: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М.І. Гайдур ; Крим. гуманіт. ун-т. — Ялта, 2010. — 20 с. — укp.

Встановлено, що формування готовності майбутніх педагогів до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи буде успішним, якщо зумовлюється високим рівнем обізнаності майбутніх педагогів з методиками, сучасними технологіями роботи в початковій школі, забезпечення інформованості майбутнього педагога щодо особистісно-професійного розвитку й оволодіння особистісно значущими засобами цього саморозвитку, поетапним набуттям студентами професійних умінь з організації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів, підтримкою включення майбутнього вчителя до активної творчої діяльності з перетворення педагогічної дійсності та самого себе.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.220
Шифр НБУВ: РА371172 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Веровська О. Л. 
Підготовка майбутніх учителів гуманітарного профілю до формування оцінних суджень старшокласників: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Л. Веровська ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено суть поняття "оцінне судження", суть і структуру готовності майбутнього вчителя до формування оцінних суджень у старшокласників. Із позицій аксіологічного, компетентісного, особистісно-діяльнісного та герменевтичного підходів науково обгрунтовано технологію підготовки майбутніх учителів гуманітарного профілю до формування оцінних суджень у старшокласників, що передбачає підготовчо-організаційний, змістово-процесуальний, рефлексивно-кореляційний етапи. Експериментально доведено її ефективність, уточнено критерії та показники рівнів визначеної готовності учителів: мотиваційно-ціннісний, змістово-процесуальний, особистісно-оцінний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.220 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА377260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Клименюк Ю.М. 
Підготовка майбутнього вчителя до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів початкової школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.М. Клименюк ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. — Житомир, 2009. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено та теоретично обгрунтовано структуру готовності майбутнього вчителя початкової школи до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів, критерії та показники оцінювання її рівнів. Проаналізовано моделі інтелектуальної обдарованості у працях вітчизняних і зарубіжних дослідників. Запропоновано технологію підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчання інтелектуально обдарованих учнів на основі збагачення змісту традиційних курсів педагогіки та історії педагогіки. Уточнено визначення понять "обдарованість", "інтелектуальна обдарованість". Розроблено та запроваджено спецкурс "Підготовка вчителя до роботи з обдарованими учнями". Здійснено перевірку ефективності розробленої технології навчання студентів педагогічних факультетів ВНЗ. Визначено перспективні напрямки розвитку проблеми підготовки вчителя до навчання обдарованої молоді в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.220 + Ч421.221 + Ю983.724 +
Шифр НБУВ: РА367965

Рубрики:

      
19.

Мироненко Н. В. 
Підготовка майбутнього вчителя технологій до формування в учнів основної школи творчо-інтелектуальних здібностей: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Мироненко ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2011. — 20 с. — укp.

Визначено зміст і сутність поняття "творчо-інтелектуальні здібності" та "готовність майбутнього вчителя технологій до формування творчо-інтелектуальних здібностей учнів". На підставі критеріїв готовності майбутнього вчителя технологій до формування творчо-інтелектуальних здібностей учнів визначено показники, рівні її сформованості у майбутніх учителів технологій. Обгрунтовано умови підвищення ефективності процесу підготовки майбутнього вчителя технологій до формування в учнів основної школи творчо-інтелектуальних здібностей, розроблено й експериментально перевірено методику підготовки майбутнього вчителя технологій до формування в учнів основної школи творчо-інтелектуальних здібностей. Доведено ефективність впливу педагогічних умов на процес підготовки майбутнього вчителя технологій до формування в учнів основної школи творчо-інтелектуальних здібностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж6 р(4УКР)3-2 + Ч421.220
Шифр НБУВ: РА384570 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Демченко В. В. 
Підготовка педагогічних кадрів в обласних інститутах післядипломної освіти до роботи з обдарованими школярами: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. В. Демченко ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено проблеми, пов'язані з можливістю та необхідністю запровадження спеціалізованої підготовки педагогічних кадрів щодо роботи з обдарованими школярами в обласних інститутах післядипломної педагогічної освіти. Обгрунтовано й експериментально перевірено зміст та організаційні форми підготовки педагогічних кадрів щодо роботи з обдарованими школярами. Запропоновано методику діагностики готовності педагогів щодо навчання та виховання обдарованих школярів, яка дозволяє одержати інтегровану оцінку стану готовності, виявити проблеми та труднощі у роботі з даною категорією учнів. Експериментально підтверджено доцільність спеціальної підготовки педагогічних кадрів щодо роботи з обдарованими школярами в закладах післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч421.220
Шифр НБУВ: РА371009 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського