РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24028<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 111
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Харченко Т. Г. Розробка й супровід індивідуального проекту студента в сучасній допрофесійній педагогічній освіті Франції: практичний аспект // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 3.
2.

Тесленко В. В. Громадянська освіта в історичному вимірі: проблеми становлення та розвитку // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 3.
3.

Недайнова Т. Б. Чи охопила криза літературну освіту школярів? // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 4.
4.

Сущенко Л. О. Формування аналітичних умінь майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 3.
5.

Борисова О. В. Наукові й теоретико-методологічні засади викладання дисципліни "Професійний спорт" // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 3.
6.

Короткова Ю. М. Мовна політика та іншомовна освіта в Греції другої половини XX століття // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 3.
7.

Покатілова О. О. Методика навчання старшокласників культурологічного аналізу на уроках світової літератури // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 4.
8.

Караманов О. В. Музей - школа - університет: особливості педагогічної взаємодії в сучасному "суспільстві знань" // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 4.
9.

Вороненко О. В. Ефективність підготовки керівників системи вищої освіти України до регулювання діяльності у сфері трансферу технологій: організація та результати експериментальної перевірки // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 4.
10.

Березівська Л. Д. Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні (кінець 30-х - перша половина 50-х рр. XX століття) // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 4.
11.

Роман С. В. Концепція інтеграції аксіологічного й системного підходів для формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 4.
12.

Хорган Т. Р. Новий погляд на роль державної політики та управління в американській вищій освіті // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 4.
13.

Берегова Г. Д. Філософська компонента в освітньо-виховному процесі аграрних вищих навчальних закладів України // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 4.
14.

Тарарак Н. Г. Ціннісна педагогічна взаємодія учасників навчального процесу вищої школи України // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 3.
15.

Курило В. С. Якість освіти в Україні: постановка проблеми та шляхи її вирішення // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 2.
16.

Смолінська О. Є. Культурно-освітній простір сучасного педагогічного університету та професіоналізм його випускників // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 2.
17.

Димарський Я. М. Тестування з аналітичної геометрії та шляхи його практичної реалізації // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 2.
18.

Неживий О. І. Душа вистояла (до сторіччя професора Івана Білогуба) // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 1.
19.

Роман С. В. Сутність поняття "еколого-гуманістичні цінності" в структурі шкільної хімічної освіти // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 2.
20.

Самолюк А. А. Інтенсифікація творчої роботи учнів молодших класів // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського