РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит:
(<.>TJ=Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
91
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Лещинский А. П.
Акмеологический подход в построении содержания высшего образования
//
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
. - 2014. - № 30.
2.
Лопушинський І. П.
Уплив корпоративної культури на результативність функціонування державної служби
//
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
. - 2014. - № 30.
3.
Кузьма-Качур М. І.
Акмеологічний підхід у плануванні процесу підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи
//
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
. - 2014. - № 30.
4.
Когут С. Я.
Професійна педагогічна освіта у дослідженнях вчених України
//
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
. - 2014. - № 30.
5.
Кубанов Р. А.
Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей в умовах ступеневої освіти
//
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
. - 2014. - № 30.
6.
Майборода А. О.
Зміст когнітивного компоненту акмеологічної компететності курсанта
//
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
. - 2014. - № 30.
7.
Тютюнник О. В.
Місце і роль курсу "Соціальне партнерство" у професійній підготовці соціальних працівників до міжсекторної взаємодії
//
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
. - 2014. - № 30.
8.
Фруктова Я. С.
Комунікація як дескриптор Національної рамки кваліфікацій: теоретико-методологічний та практичний аспекти проблеми
//
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
. - 2014. - № 30.
9.
Сторожук Н. В.
Роль і місце курсу "Комп'ютерне моделювання в шкільному курсі фізики" у підготовці студентів спеціальності "Фізика" спеціалізації "Комп'ютерні технології у фізиці. Інформатика"
//
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
. - 2014. - № 30.
10.
Майборода Г. Я.
Методологічні засади технологічної підготовки майбутніх соціальних педагогів
//
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
. - 2014. - № 30.
11.
Мельниченко О. В.
Гендерні аспекти розвитку особистості майбутнього фахівця у вищому навчальному закладі
//
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
. - 2014. - № 30.
12.
Огнев'юк В. О.
Відповідальність як складова акме-професіограми сучасного фахівця: теоретико-методологічний аспект
//
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
. - 2014. - № 30.
13.
Антонов В. М.
Якість навчання студентів та їх працевлаштування на основі інноваційних технологій
//
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
. - 2014. - № 30.
14.
Ярмоленко Н. М.
Філософія професіоналізму в творчій діяльності Михайла Максимовича
//
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
. - 2014. - № 24.
15.
Чубук Р. В.
Підвищення якості професійної підготовки соціальних працівників у проблемному полі компетентнісної парадигми
//
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
. - 2014. - № 24.
16.
Чумак Л. В.
Вектор змістових ліній розвитку професійної майстерності вчителя в закладах післядипломної освіти
//
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
. - 2014. - № 24.
17.
Архипова С. П.
Основні підходи до формування змісту професійної підготовки юристів в університетах США
//
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
. - 2014. - № 30.
18.
Дубасенюк О. А.
Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-історичний контекст
//
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
. - 2014. - № 30.
19.
Загнибіда Р. П.
Пoзaaудитopнa дiяльнicть як складова професійної пiдгoтoвки майбутніх фахівців сфери обслуговування
//
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
. - 2014. - № 30.
20.
Децюк Т. М.
Школа тюторів як умова формування професійної компетентності
//
Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки
. - 2014. - № 30.
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського