Пошуковий запит: (<.>U=У010.322<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 140
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Очкас М. В. Адаптация маркетинговой деятельности предприятия. — Донецк, 1998
|
2. |
Телетов А. Маркетинг в экономических системах. — 2001 // Экономика Украины.
|
3. |
Кредисов А. Маркетинг на переломе ХХ и ХХI ст.: особенности и перспективы развития. — 1999 // Экономика Украины.
|
4. |
Вачевський М. В. Маркетинг. Основи теорії і практики : Суспільство. Покупці. Продуктивність. — Львів: Каменяр, 1999
|
5. |
Стрий Л. А. Маркетинговое управление на рубеже ХХI столетия: Системное исследование. — О.: АстроПринт, 2000
|
6. |
Карповская-Скорик Е. Е. Маркетинговые прогнозы на уровне предприятия. — О.: АстроПринт, 2000
|
7. |
Панков В. А. Ориентация на клиента - ключевой фактор успеха предприятия. — К.: Наук. світ, 2001
|
8. |
Радиш Я. Ф. Основи менеджменту : Метод. рек. та курс лекцій для слухачів Військ.-мед. ін-ту Укр. військ.-мед. акад. — К., 1997
|
9. |
Тимонин А. М. Стратегии маркетинга : Учеб. пособие к курсу "Маркетинг". — Х.: ОКО, 1999
|
10. | Теории потребительских мотиваций : Метод. рек. и материалы для изуч. дисциплины для студ. ф-тов менеджмента и маркетинга спец. "Маркетинг" всех форм обучения. — К., 1999
|
11. |
Соболєв О. В. Взаємодія дизайну і маркетингу у сучасній проектній культурі. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
12. |
Каллингэм М. Маркетинговые исследования глазами заказчика. Как и для чего организации используют исследования рынка : Пер. с англ. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005. — XI, 259 - (Маркетинговые исслед. на практике).
|
13. |
Мілашенко Т. Т. Роль маркетингу в підвищенні ефективності інноваційної діяльності підприємств. — 2004 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Ринк. трансформація України: пробл. та перспективи: Зб. наук. пр.
|
14. |
Романенко Л. Ф. Банківський маркетинг. — К.: Вид. Дім "Ін Юре", 2001
|
15. | Маркетинг. Менеджмент. — Донецк, 2001 - (Шк. маркетинг. менедж.).
|
16. |
Герасимчук В. Г. Маркетингова теорія і практика: проблеми становлення (Зауваження щодо концепції "4 Р") . — 2002 // Наук. вісті НТУУ "КПІ".
|
17. |
Резнік В. С. Соціально-психологічне моделювання поведінки покупців у процесі маркетингової діяльності. — Кам'янець-Поділ.: "Абетка-НОВА", 2001
|
18. |
Палига Є. М. Сучасні аспекти промислової маркетингової політики. — 2001 // Регіон. економіка.
|
19. |
Бритченко Г. И. Макромаркетинг (поведение, реклама, администрирование) : Моногр. — Донецк, 2002
|
20. |
Ліпич Л. Г. Маркетингове прогнозування товарного ринку : Моногр. — Луцьк, 2002
|
| |