РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (177)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (7)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.322<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 138
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Очкас М. В. Адаптация маркетинговой деятельности предприятия. — Донецк, 1998
2.

Телетов А.  Маркетинг в экономических системах. — 2001 // Экономика Украины.
3.

Кредисов А.  Маркетинг на переломе ХХ и ХХI ст.: особенности и перспективы развития. — 1999 // Экономика Украины.
4.

Вачевський М. В. Маркетинг. Основи теорії і практики : Суспільство. Покупці. Продуктивність. — Львів: Каменяр, 1999
5.

Стрий Л. А. Маркетинговое управление на рубеже ХХI столетия: Системное исследование. — О.: АстроПринт, 2000
6.

Карповская-Скорик Е. Е. Маркетинговые прогнозы на уровне предприятия. — О.: АстроПринт, 2000
7.

Панков В. А. Ориентация на клиента - ключевой фактор успеха предприятия. — К.: Наук. світ, 2001
8.

Радиш Я. Ф. Основи менеджменту : Метод. рек. та курс лекцій для слухачів Військ.-мед. ін-ту Укр. військ.-мед. акад. — К., 1997
9.

Тимонин А. М. Стратегии маркетинга : Учеб. пособие к курсу "Маркетинг". — Х.: ОКО, 1999
10.
Теории потребительских мотиваций : Метод. рек. и материалы для изуч. дисциплины для студ. ф-тов менеджмента и маркетинга спец. "Маркетинг" всех форм обучения. — К., 1999
11.

Соболєв О. В. Взаємодія дизайну і маркетингу у сучасній проектній культурі. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
12.

Каллингэм М.  Маркетинговые исследования глазами заказчика. Как и для чего организации используют исследования рынка : Пер. с англ. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005. — XI, 259 - (Маркетинговые исслед. на практике).
13.

Мілашенко Т. Т. Роль маркетингу в підвищенні ефективності інноваційної діяльності підприємств. — 2004 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Ринк. трансформація України: пробл. та перспективи: Зб. наук. пр.
14.

Романенко Л. Ф. Банківський маркетинг. — К.: Вид. Дім "Ін Юре", 2001
15.
Маркетинг. Менеджмент. — Донецк, 2001 - (Шк. маркетинг. менедж.).
16.

Герасимчук В. Г. Маркетингова теорія і практика: проблеми становлення (Зауваження щодо концепції "4 Р") . — 2002 // Наук. вісті НТУУ "КПІ".
17.

Резнік В. С. Соціально-психологічне моделювання поведінки покупців у процесі маркетингової діяльності. — Кам'янець-Поділ.: "Абетка-НОВА", 2001
18.

Палига Є. М. Сучасні аспекти промислової маркетингової політики. — 2001 // Регіон. економіка.
19.

Бритченко Г. И. Макромаркетинг (поведение, реклама, администрирование) : Моногр. — Донецк, 2002
20.

Ліпич Л. Г. Маркетингове прогнозування товарного ринку : Моногр. — Луцьк, 2002
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського