РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (787)Журнали та продовжувані видання (682)Автореферати дисертацій (5)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 565
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Natorina A. O. A simulation model of the retailer's response to negative online buyer's reviews and comments // Бізнес Інформ. - 2020. - № 2.
2.

Sheng Chung Lo . A study on corporate brand image at first-time adopter behavior // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 9.
3.

Syed Zulfiqar Ali Shah Advertising effects on firm economic performance // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 3.
4.

Dzhulai M. Analysis of employer brand for young people // Eastern-Europ. J. of Enterprise Technologies. - 2022. - № 1/13.
5.

Dinh Thanh Viet Analysis of profit of generation company in power market // Оптико-електрон. інформ.-енерг. технології. - 2013. - № 2.
6.

Bondarchuk M. C. Approaches to ranking causes of management crises in an industrial and commercial association // Econ., Entrepreneurship, Management. - 2015. - 2, № 1.
7.

Juan Jose Blazquez-Resino Assessing consumers' attitudes towards web advertising in the service context // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 8.
8.

Yatsenko O. M. Asymmetry of the development of the world agricultural market // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 3.
9.

Manurung A. D. R. Authentic personal branding as a mediator of influence of heroic leadership and positive psychological capital on work life quality // Актуал. проблеми економіки. - 2017. - № 4.
10.

Sotnikov Yu. Big Data as a fundamental approach to creating a portrait of the target consumer // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2019. - № 4.
11.

Zatwarnicka-Madura B. Brand image vs. consumer trust // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 8.
12.

Buchna Y. A. Changes in the advertising industry in the context of the global lockdown-2020: economic and social issues // Бізнес Інформ. - 2020. - № 10.
13.

Vysotska V. Comprehensive method of commercial content support in the electronic business systems // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 777.
14.

Garasym P. Concepts of firmness and balancing in marketing logistics // Econ., Entrepreneurship, Management. - 2015. - 2, № 1.
15.

Kucheruk T. G. Consumer decision making on the WEB // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 4.
16.

Grubor A. Consumer reactions to out-of-stock of hedonic products // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 9.
17.

Bondarenko O. Content marketing at trade enterprises // Scientia Fructuosa. - 2023. - № 2.
18.

Sytnyk H. Controlling of operational activity of trade enterprises // Scientia Fructuosa. - 2022. - № 6.
19.

Biesok G. Customer satisfaction and retailer image as drivers of customer loyalty: evidence from Polish supermarkets // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2020. - 4, № 1.
20.

Lutsenko I. Cybernetic estimation of reserve utilization efficiency // Eastern-Europ. J. of Enterprise Technologies. - 2021. - № 6/4.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського