РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит:
(<.>U=У9(4УКР)290-211.1 ф<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
25
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Виноградова О. В.
Digital маркетинг: еволюція розвитку в Україні
//
Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ"
: зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 18.
2.
Tataryntseva Yu.
Economic evaluation of digital marketing management at the enterprise
//
Eastern-Europ. J. of Enterprise Technologies
. - 2022. - № 2/13.
3.
Ashmarina S. I.
Improving marketing information system of an industrial enterprise as the most important element of change management system
//
Актуал. проблеми економіки
. - 2014. - № 11.
4.
Вовчанська О. М.
Live streaming як інструмент цифрового маркетингу
//
Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво
. - 2021. - № 3.
5.
Григорова А. А.
Інформатизація маркетингової діяльності як складова стратегічного управління
. — 2013 //
Вост.-Европ. журн. передовых технологий
.
6.
Пелещишин О.
Аналіз та протидія загрозам маркетинговій позиції підприємства в онлайн-спільнотах
//
Захист інформації
. - 2013. - 15, № 3.
7.
Черненко О. В.
Архітектоніка маркетингової інформаційної системи в умовах інформаційно-комунікативного середовища
//
Бізнес Інформ
. - 2016. - № 11.
8.
Лебеденко М. С.
Вебометричний ранг як показник ефективності електронного ресурсу підприємства
//
Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ"
: зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 11.
9.
Гарафонова О. І.
Використання CRM-системи та кластеризації у маркетинговій діяльності сучасного підприємства
//
Наук. вісн. Полісся
. - 2015. - Вип. 3.
10.
Олійник Т. І.
Зміни стратегій розвитку підприємств в Україні та методологія їх формування в умовах воєнного часу
//
Бізнес Інформ
. - 2023. - № 2.
11.
Григорук П. М.
Концептуальні засади формування інформаційного забезпечення маркетингових рішень в умовах розвитку інформаційного суспільства
//
Актуал. проблеми економіки
. - 2013. - № 7.
12.
Касян С. Я.
Маркетингова взаємодія підприємств у площині глобальних інформаційних потоків
//
Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"
. - 2012. - № 748.
13.
Касян С. Я.
Маркетинговий комунікаційний сервіс підприємств на високотехнологічних ринках
//
Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ"
: зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 10.
14.
Пелещишин О. П.
Математичне та програмне забезпечення маркетингової діяльності підприємства в онлайн-спільнотах
: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 01.05.03. — Львів, 2014
15.
Штефан Б. М.
Моделі та інформаційні технології бізнес-аналітики в маркетинговій діяльності
: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11. — Івано-Франківськ, 2016
16.
Угольков Є. О.
Організування та оцінювання маркетингової взаємодії підприємств на основі використання інтернет-технологій
: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Львів, 2019
17.
Наумова О. Е.
Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства
//
Екон. вісн. Донбасу
. - 2013. - № 2.
18.
Домашева Є. А.
Підходи до оцінювання ефективності маркетингових інтернет-комунікацій
//
Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ"
: зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 13.
19.
Родіонов С. О.
Переваги, обмеження і проблеми використання Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності підприємства
//
Черніг. наук. часоп. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка і упр.
. - 2013. - № 1.
20.
Костенко О. П.
Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві
//
Управляющие системы и машины
. - 2014. - № 4.
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського