РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (16)Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)301-55-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Чухрай Н. І. Особливості маркетингу продуктових інновацій. — 2007 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
2.

Птащенко О. В. Маркетингова підтримка товарної інноваційної політики промислових підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Х., 2011
3.

Ілляшенко Н. С. Організаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємств : монографія. — Суми, 2011
4.

Божкова В. В. Стратегічне планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Суми, 2011
5.

Божкова В. В. Стратегічне планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств : монографія. — Суми, 2010
6.

Ковальчук С. В. Актуалізація маркетингових стратегій в контексті інноваційного розвитку промислових підприємств : [монографія]. — Хмельницький: Поліграфіст-2, 2012
7.

Чухрай Н. І. Маркетинг на ринках високотехнологічних товарів : монографія. — Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2013
8.

Ілляшенко С. М. Інновації і маркетинг - рушійні сили економічного розвитку : монографія. — Суми: Папірус, 2012
9.
. — Сумы: Папирус, 2013
10.
. — Сумы: Папирус, 2013
11.
. — Сумы: Папирус, 2013
12.

Тєлєтов О. С. Інновації в маркетингу промислового підприємства : монографія. — Суми, 2013
13.

Божкова В. В. Механізм стратегічного планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 6.
14.

Мельникова О. А. Маркетингове забезпечення інноваційного розвитку індустріального сектора регіону : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05. — Донецьк, 2011
15.

Грищенко О. Ф. Обгрунтування маркетингових інноваційних рішень на промислових підприємствах : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Суми, 2012
16.

Ілляшенко С. М. Маркетингові аспекти управління інноваційним розвитком : монографія. — Суми: Папірус, 2014
17.

Ковальчук С. В. Концептуалізація маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 811.
18.

Чан Т. Т. Т. Анализ маркетинговых инноваций // Бізнес Інформ. - 2017. - № 1.
19.

Касян С. Я. Міжнародна маркетингова комунікаційна та логістична інтеграція високотехнологічних підприємств // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15.
20.

Летуновська Н. Є. Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямів інноваційного розвитку промислового підприємства у сфері товарної політики // Бізнес Інформ. - 2019. - № 4.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського