РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (70)Автореферати дисертацій (9)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)321-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 61
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Сєвідова І. О. Сучасні аспекти розвитку маркетингової діяльності підприємств аграрної галузі // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 206.
2.

Мандич О. В. Управління проектами через інструментарій маркетингу підприємства // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 202.
3.

Сєвідова І. О. Особливості організаційно-економічного механізму забезпечення конкурентоспроможності маркетингової діяльності аграрних підприємств // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 202.
4.

Мандич О. В. Маркетинговий менеджмент як основа забезпечення конкурентоспроможного розвитку аграрних підприємств // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 206.
5.

Левіна-Костюк М. О. Стратегічне управління маркетинговою діяльністю суб'єктів агробізнесу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Львів, 2017
6.

Ганжуренко І. В. Маркетингові стратегії як основа здійснення збутової та логістичної діяльності аграрного підприємства // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 206.
7.

Бабко Н. М. Механізм формування ідеї для стратегічного маркетингу суб'єктів агробізнесу // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 206.
8.

Ганжуренко І. В. Упрaвління мaркeтингoм і лoгіcтикoю в cиcтeмі cтрaтeгічнoгo мeнeджмeнту кoнкурeнтocпрoмoжнocті aгрaрнoгo підприємcтвa // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2019. - № 4.
9.

Іванова Г. О. Формування маркетингової діяльності підприємствами аграрної сфери // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2018. - № 3.
10.

Мандич О. В. Можливості реінжинірингу та моделювання бізнес-процесів у маркетинговій діяльності підприємств // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2018. - Вип. 193.
11.

Пенчук Г. С. Теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії у збутовій діяльності агропромислових підприємств // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2017. - 23, № 3.
12.

Byvsheva L. Features and principles of formation of marketing strategies in the activity of agricultural enterprises of Ukraine // Екон. вісн. Донбасу. - 2019. - № 4.
13.

Byvsheva L. Features and principles of formation of marketing strategies in the activity of agricultural enterprises of Ukraine // Екон. вісн. Донбасу. - 2019. - № 4.
14.

Halynska A. Management of the complex of marketing measures for Ukrainian enterprises of agriculture // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2019. - № 2.
15.

Сокол П. М. Формування механізму маркетингу сільськогосподарських підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Дніпропетровськ, 2016. — 22, [1]: a-рис.
16.

Вардіашвілі А. В. Організаційний механізм маркетингової та логістичної діяльності інтегрованих підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Харків, 2019
17.

Danylenko V. V. Strategic landmarks in agribusiness entities-management. Cross-functional marketing logistics perspective // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2021. - № 1.
18.

Ковінько О. М. Маркетинговий механізм управілння підприємствами в умовах міжнародної диверсифікації бізнесу : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Вінниця, 2018
19.

Kuzyk O. Strategic directions of marketing communications of agro-industrial enterprises in Ukraine // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 2.
20.

Діченко А. Л. Розвиток маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Київ, 2019
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського