РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (70)
Автореферати дисертацій (9)
Пошуковий запит:
(<.>U=У9(4УКР)321-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
61
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Сєвідова І. О.
Сучасні аспекти розвитку маркетингової діяльності підприємств аграрної галузі
//
Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка
. - 2019. - Вип. 206.
2.
Мандич О. В.
Управління проектами через інструментарій маркетингу підприємства
//
Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка
. - 2019. - Вип. 202.
3.
Сєвідова І. О.
Особливості організаційно-економічного механізму забезпечення конкурентоспроможності маркетингової діяльності аграрних підприємств
//
Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка
. - 2019. - Вип. 202.
4.
Мандич О. В.
Маркетинговий менеджмент як основа забезпечення конкурентоспроможного розвитку аграрних підприємств
//
Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка
. - 2019. - Вип. 206.
5.
Левіна-Костюк М. О.
Стратегічне управління маркетинговою діяльністю суб'єктів агробізнесу
: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Львів, 2017
6.
Ганжуренко І. В.
Маркетингові стратегії як основа здійснення збутової та логістичної діяльності аграрного підприємства
//
Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка
. - 2019. - Вип. 206.
7.
Бабко Н. М.
Механізм формування ідеї для стратегічного маркетингу суб'єктів агробізнесу
//
Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка
. - 2019. - Вип. 206.
8.
Ганжуренко І. В.
Упрaвління мaркeтингoм і лoгіcтикoю в cиcтeмі cтрaтeгічнoгo мeнeджмeнту кoнкурeнтocпрoмoжнocті aгрaрнoгo підприємcтвa
//
Актуал. проблеми інновац. економіки
. - 2019. - № 4.
9.
Іванова Г. О.
Формування маркетингової діяльності підприємствами аграрної сфери
//
Актуал. проблеми інновац. економіки
. - 2018. - № 3.
10.
Мандич О. В.
Можливості реінжинірингу та моделювання бізнес-процесів у маркетинговій діяльності підприємств
//
Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка
. - 2018. - Вип. 193.
11.
Пенчук Г. С.
Теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії у збутовій діяльності агропромислових підприємств
//
Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій
. - 2017. - 23, № 3.
12.
Byvsheva L.
Features and principles of formation of marketing strategies in the activity of agricultural enterprises of Ukraine
//
Екон. вісн. Донбасу
. - 2019. - № 4.
13.
Byvsheva L.
Features and principles of formation of marketing strategies in the activity of agricultural enterprises of Ukraine
//
Екон. вісн. Донбасу
. - 2019. - № 4.
14.
Halynska A.
Management of the complex of marketing measures for Ukrainian enterprises of agriculture
//
Актуал. проблеми інновац. економіки
. - 2019. - № 2.
15.
Сокол П. М.
Формування механізму маркетингу сільськогосподарських підприємств
: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Дніпропетровськ, 2016. — 22, [1]: a-рис.
16.
Вардіашвілі А. В.
Організаційний механізм маркетингової та логістичної діяльності інтегрованих підприємств
: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Харків, 2019
17.
Danylenko V. V.
Strategic landmarks in agribusiness entities-management. Cross-functional marketing logistics perspective
//
Актуал. проблеми інновац. економіки
. - 2021. - № 1.
18.
Ковінько О. М.
Маркетинговий механізм управілння підприємствами в умовах міжнародної диверсифікації бізнесу
: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Вінниця, 2018
19.
Kuzyk O.
Strategic directions of marketing communications of agro-industrial enterprises in Ukraine
//
Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики
: зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 2.
20.
Діченко А. Л.
Розвиток маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств
: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Київ, 2019
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського