РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч314.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Тюріна В. О. Комунікативна компетентність викладача як складова його професійної компетентності. — 2006 // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр.
2.

Аматьєва О.  Психологія педагогічної діяльності : курс лекцій. — Слов'янськ, 2010
3.

Мірошник З. М. Рольова структура особистості вчителя початкових класів : монографія. — Х., 2011
4.

Заварова Н. В. Використання корекційних технологій у соціально-педагогічній діяльності. — 2011 // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки.
5.

Горбач Г. М. Деякі особливості педагогічного спілкування. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки.
6.

Ковальчук З. Я. Педагогічне спілкування як категорія психологічної науки. — 2011 // Психол. перспективи.
7.

Турубарова А. В. Організація психологічного просвітництва у роботі з підлітками з порушеннями опорно-рухового апарату. — 2010 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
8.

Мазко О. П. Поняття культури педагогічної взаємодії як складової професійної культури майбутнього вчителя іноземних мов. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
9.

Карамушка Л. М. Психологічні засади організаційного розвитку : монографія. — К., 2013
10.

Єнакій М. М. Деякі аспекти функціонування інтуїтивного процесу // Наука і освіта. - 2006. - № 5/6.
11.

Лескова А. А. До проблеми класифікації видів педагогічної імпровізації // Наука і освіта. - 2006. - № 5/6.
12.

Велитченко Л. К. Педагогічна взаємодія як системна категорія // Наука і освіта. - 2007. - № 6/7.
13.

Богданова І. М. Шляхи та засоби розвитку педагогічної інтуїції // Наука і освіта. - 2006. - № 5/6.
14.

Бочкарьова Н. Рольова позиція педагога у навчальному закладі // Вища шк.. - 2010. - № 12.
15.

Руденко І. М. Шляхи створення батьками та учителями оптимальних умов життєдіяльності дитини, яка пережила розлучення рідних // Пед. вісн.. - 2011. - № 4.
16.

Колток Л. Шляхи та засоби реалізації педагогічного дискурсу у вищій школі // Вища освіта України. - 2007. - № 2.
17.

Кірейчева Є. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя // Вища освіта України. - 2012. - № 3.
18.

Москалец М. М. Самоконтроль як спосіб успішної адаптації студентів до професійної підготовки в умовах вищої школи // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 27.
19.

Кривоногова О. В. Труднощі протікання адаптації до умов дитячої дошкільної установи в дитини зі СДУГ // Наука і освіта. - 2012. - № 4.
20.

Лыкова В. А. Междисциплинарные связи педагогики и психотерапии в научно-теоретических источниках и образовательной практике // Наука і освіта. - 2012. - № 7.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського