РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (18)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.241<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Татьянчикова І. В. Особливості формування життєвих орієнтацій в учнів допоміжної школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 1999
2.

Соколова Г.  Основні напрями розвитку лексико-семантичної сторони мовлення у старших дошкільників із затримкою психічного розвитку. — 2006 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
3.

Ковтун Р. А. Теоретическое обоснование построения и проведения коррекционной работы по развитию проявлений коммуникативных способностей у детей 6 - 11 лет с синдромом Дауна. — 2012 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
4.

Кантарьова Н. В. Особливості психологічного втручання в роботі з розумово відсталими дітьми та їх сім'ями. — 2009 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
5.

Ардобацька К. І. Забезпечення корекційно-розвивальної спрямованості навчання дітей з обмеженими розумовими можливостями на уроках математики // Дефектологія. - 2006. - № 2.
6.

Куненко Л. О. Методичні підходи до опанування сучасних програм з музики у спеціальних школах-інтернатах // Дефектологія. - 2006. - № 1.
7.

Матющенко І. М. Дослідження рівня тривожності розумово відсталих старшокласників в аспекті їх соціально-психологічної адаптованості // Дефектологія. - 2012. - № 2.
8.

Данєляк Р. Рання підтримка розвитку дітей: практичний погляд // Дефектологія. - 2012. - № 2.
9.

Супрун М. О. Використання логічних блок-структур (ЛБС) у корекційно-виховному процесі допоміжної школи // Дефектологія. - 2012. - № 1.
10.

Прохоренко Л. І. Особливості саморегуляції у молодших школярів зі зниженим інтелектом // Дефектологія. - 2012. - № 3.
11.

Горбунова Н. В. Кореляція порушення психомоторики з порушенням мовлення дітей старшого дошкільного віку // Гуманіт. науки. - 2009. - № 2.
12.

Косенко Ю. М. Дидактична гра як метод формування історичних понять у розумово відсталих учнів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2013
13.

Коваль Н. І. Виховання громадянськості старшокласників допоміжної школи у процесі позакласної роботи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2012
14.

Трикоз С. В. Корекція сенсорного розвитку розумово відсталих дошкільників засобами дидактичних ігор та вправ : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2012
15.

Лисенкова І. П. Арт-терапія як засіб соціально-педагогічної підтримки молодших школярів із затримкою психічного розвитку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — Миколаїв, 2012
16.

Косенко Ю. М. Дидактична гра як метод закріплення історичних понять у розумово відсталих учнів // Дефектологія. - 2013. - № 1.
17.

Омельченко І. Особливості психологічних меж хронотопу комунікативної діяльності у взаємодії з однолітками у дошкільників із затримкою психічного розвитку // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 3.
18.

Мозолюк-Коновалова О. М. Педагогічні умови формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — Київ, 2014
19.

Зелінська-Любченко К. О. Розвиток комунікативних умінь дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними вадами засобами арттерапії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — Київ, 2014
20.

Мозолюк-Коноваленко О. Формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна засобами нетрадиційних технік зображення // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського