РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (27)
Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит:
(<.>U=Ш141.14-91<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
18
Представлено документи
з 1 до 18
1.
Романюк С. З.
Еволюція підходів до формування концепції навчання української мови в західній діаспорі
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
2.
Шляхова В.
Українознавче наповнення нового покоління підручників рідної мови
//
Освіта і упр.
. - 2008. - 11, № 4.
3.
Драч Є.
Теоретичні основи особистісно зорієнтованого навчання української мови
//
Нова пед. думка
. - 2008. - № 4.
4.
Кучерук О. А.
Проблема методології навчання мови у світлі філософсько-освітніх підходів
//
Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка
. - 2008. - Вип. 42.
5.
Вісник Луганського національного університету ім. Т.Шевченка
. — Луганськ, 2009. — 205 с. - (Пед. науки; N 4(167)).
6.
Романовська Ю.
До проблеми виховання інтелігентної та освіченої української нації
//
Вища освіта України
. - 2009. - № 3.
7.
Дороз В.
Розвиток ідей полікультурної освіти в контексті світового досвіду
//
Рідна шк.
. - 2009. - № 10.
8.
Дідук-Ступ'як Г. І.
Глотодидактичні можливості використання лінгвоконцептології у процесі інтеракції різноаспектного вивчення української мови
. — 2009 //
Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка
.
9.
Котик Т. М.
Взаємозв’язок історичного й сучасного в розвитку української лінгводидактики
//
Пед. науки
: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 58.
10.
Кононенко В. І
Мовно-культурні процеси в освітньому просторі
//
Шлях освіти
. - 2011. - № 2.
11.
Лукашенко В. В.
Методичні засади загальнодержавної сертифікації рівнів володіння українською мовою в контексті українознавчого дискурсу
: автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.12. — К., 2011
12.
Груба Т.
Реалізація функціонально-комунікативного підходу у процесі формування мовної особистості
//
Нова пед. думка
. - 2011. - № 3.
13.
Крива Л.
Формування комунікативної компетенції у культуромовній діяльності особистості
//
Нова пед. думка
. - 2011. - № 3.
14.
Омельчук С. А.
Методологічна сутність категорії дослідження із філософсько-гносеологічного погляду
//
Педагогіка і психологія
. - 2012. - № 4.
15.
Кучерук О. А.
Сучасні тенденції вдосконалення змісту і методів україномовної освіти
//
Наука і освіта
. - 2013. - № 5.
16.
Рибак Т.
З історії західної діаспори: вивчення української мови і літератури в суботніх школах українознавства
//
Молодь і ринок
. - 2015. - № 6.
17.
Романюк С. З.
Розвиток рідномовної освіти українців у західній діаспорі (XX - початок XXI століття)
: монографія. — Чернівці: Рута, 2015 — N 20151029.
18.
Слово. Стратегії. Інновації
: колект. монографія. — Тернопіль: Осадца Ю. В., 2022
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського