РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-211.1 ф<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
1.

Григорова А. А. Інформатизація маркетингової діяльності як складова стратегічного управління. — 2013 // Вост.-Европ. журн. передовых технологий.
2.

Пелещишин О. Аналіз та протидія загрозам маркетинговій позиції підприємства в онлайн-спільнотах // Захист інформації. - 2013. - 15, № 3.
3.

Касян С. Я. Маркетингова взаємодія підприємств у площині глобальних інформаційних потоків // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 748.
4.

Григорук П. М. Концептуальні засади формування інформаційного забезпечення маркетингових рішень в умовах розвитку інформаційного суспільства // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 7.
5.

Наумова О. Е. Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 2.
6.

Пелещишин О. П. Математичне та програмне забезпечення маркетингової діяльності підприємства в онлайн-спільнотах : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 01.05.03. — Львів, 2014
7.

Костенко О. П. Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві // Управляющие системы и машины. - 2014. - № 4.
8.

Касян С. Я. Маркетинговий комунікаційний сервіс підприємств на високотехнологічних ринках // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 10.
9.

Ashmarina S. I. Improving marketing information system of an industrial enterprise as the most important element of change management system // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 11.
10.

Лебеденко М. С. Вебометричний ранг як показник ефективності електронного ресурсу підприємства // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 11.
11.

Гарафонова О. І. Використання CRM-системи та кластеризації у маркетинговій діяльності сучасного підприємства // Наук. вісн. Полісся. - 2015. - Вип. 3.
12.

Родіонов С. О. Переваги, обмеження і проблеми використання Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності підприємства // Черніг. наук. часоп. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка і упр.. - 2013. - № 1.
13.

Штефан Б. М. Моделі та інформаційні технології бізнес-аналітики в маркетинговій діяльності : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11. — Івано-Франківськ, 2016
14.

Черненко О. В. Архітектоніка маркетингової інформаційної системи в умовах інформаційно-комунікативного середовища // Бізнес Інформ. - 2016. - № 11.
15.

Домашева Є. А. Підходи до оцінювання ефективності маркетингових інтернет-комунікацій // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 13.
16.

Радько А. О. Формування інформаційного маркетингового середовища діяльності підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Рівне, 2016
17.

Вовчанська О. М. Live streaming як інструмент цифрового маркетингу // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2021. - № 3.
18.

Янковець Т. Стратегічне управління цифровим маркетингом // Scientia Fructuosa. - 2022. - № 5.
19.

Угольков Є. О. Організування та оцінювання маркетингової взаємодії підприємств на основі використання інтернет-технологій : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Львів, 2019
20.

Tataryntseva Yu. Economic evaluation of digital marketing management at the enterprise // Eastern-Europ. J. of Enterprise Technologies. - 2022. - № 2/13.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського