Пошуковий запит: (<.>U=У010.322<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 139
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Федорченко К. А. Эколого-экономические проблемы маркетинга территории. — 2003 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
|
2. |
Проскурніна Н. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 4.
|
3. |
Уголькова О. З. Цифровий маркетинг та соціальні мережі // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2021. - 3, № 1.
|
4. |
Пономаренко І. В. Характеристики різних каналів цифрового маркетингу // Актуал. проблеми економіки. - 2019. - № 12.
|
5. |
Проскурніна Н. В. Формування партнерських відносин інструментами маркетингу в соціальних мережах // Проблеми економіки. - 2020. - № 4.
|
6. |
Куденко Н. В. Формування маркетингових стратегій росту // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2003. - № 2.
|
7. |
Турчин Л. Я. Формування адаптивного механізму узгодження концепцій маркетинг-міксу і логістичного міксу // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2021. - № 2.
|
8. |
Унинець О. М. Фінансовий маркетинг: теоретичні аспекти // Актуал. проблеми економіки. - 2010. - № 6.
|
9. |
Братаніч Б. В. Філософсько-методологічні проблеми процесу когнітивної інституціоналізації маркетингу як складової соціальної теорії. — 2005 // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія.
|
10. |
Братаніч Б. В. Філософські основи теорії маркетингу. — 2005 // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія.
|
11. |
Андріяшина О. В. Філософія маркетингу: інтеграція теорії та практики : монографія. — Д., 2010
|
12. | Управління соціально-економічними системами на основі підвищення ефективності маркетингових послуг в умовах діджиталізації : колект. монографія. — Харків: Вид-во Іванченка І. С, 2023
|
13. |
Гуржій Н. М. Управління маркетингом: конценції та проблеми. — 2011 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
14. | Управління домашнім господарством на засадах маркетингу : навч. посіб. — Ужгород: Береза А. Е., 2023
|
15. |
Чухрай Н. І. Трансформація ролі та функцій маркетингу у сучасному бізнесі // Наук. зап.. - 2011. - № 2.
|
16. |
Коломієць Г. М. Трансформації маркетингу в умовах цифрової економіки: імперативи та перешкоди // Бізнес Інформ. - 2019. - № 9.
|
17. |
Головацька Л. В. Товарна політика в системі управління маркетингом // Наук. зап.. - 2011. - № 4.
|
18. |
Прочан А. О. Технології нейромаркетингових досліджень // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2013. - Вип. 1.
|
19. |
Болотная О. В. Теория и практика маркетинга. — Х., 2002
|
20. | Теории потребительских мотиваций : Метод. рек. и материалы для изуч. дисциплины для студ. ф-тов менеджмента и маркетинга спец. "Маркетинг" всех форм обучения. — К., 1999
|
| |