РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (177)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (7)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.322<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 138
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Balyk U. O. Comparison of predictive validity of a focus group and cognitive marketing methods // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2.
2.

Mokliak M. Crisis marketing: features of application and ways of reformation // Економіка і регіон. - 2020. - № 2.
3.

Bondarenko V. Digital-marketing as an innovation control element // Економіка і регіон. - 2021. - № 3.
4.

Хамініч С. Ю. Digital-маркетинг як сучасний засіб просування товарів та послуг // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2019. - № 6.
5.
Digital-маркетинг: ефективний інструмент для популяризації досягнень наукових установ НААН : колект. монографія. — Вінниця: Твори, 2019
6.

Zakhozhai V. B. Information and analytical support for marketing in the framework of applied statistics // Актуал. проблеми економіки. - 2015. - № 7.
7.

Dubovyk T. Information cycle of strategic marketing // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2019. - № 6.
8.

Pedko I. Marketing research in the marketing information system // Екон. вісн. Донбасу. - 2019. - № 4.
9.

Pedko I. Marketing research in the marketing information system // Екон. вісн. Донбасу. - 2019. - № 4.
10.

Chlipala P. Methodology of marketing vs methodology of social and economic research // Econ., Entrepreneurship, Management. - 2020. - 7, № 2.
11.

Curbatov O. Yu. The "Knowledge marketing": a new trend in a management science world (through the application of the Smell Web by the City of Grasse) // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 4.
12.

Zaitseva О. I. Use of marketing technologies as an intangible asset in the context of business efficiency // Наук. вісн. Полісся. - 2016. - Вип. 4.
13.

Кіктенко З. П. Інноваційні форми маркетингу // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2012. - Вип. 1.
14.

Алачева Т. І. Інформаційне забезпечення обгрунтування управлінських рішень в умовах маркетингової орієнтації підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02. — Донецьк, 1998
15.

Очкас М. В. Адаптация маркетинговой деятельности предприятия. — Донецк, 1998
16.

Куденко О. В. Аналіз сучасних маркетингових стратегій відповідно до рівня сегментації ринку // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2018. - № 1.
17.

Бойко И. И. Аналитический маркетинг: минимальный маркетинговый эксперимент : монография. — К.: Таксон, 2008
18.

Чміль Г. Л. Базові положення концепції inbound маркетингу в період соціалізації суспільства // Економіка і регіон. - 2022. - № 2.
19.

Романенко Л. Ф. Банківський маркетинг. — К.: Вид. Дім "Ін Юре", 2001
20.

Соболєв О. В. Взаємодія дизайну і маркетингу у сучасній проектній культурі. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського