РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (40)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-803.43<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Гейер Г. В. Брендинг в инновационной стратегии предприятия : Моногр. — Донецк: Норд-Пресс, 2006
2.

Кендюхов О. В. Брендинг: принципи управління та методологія оцінки : монографія. — Донецьк, 2012
3.

Болотіна І. М. Сучасні методи оцінки вартості брендів у світі. — 2010 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
4.

Josefovich B. Бренд как товарный знак фирмы // Екон. вісн. ун-ту : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 21/1.
5.

Поліщук Т. В. Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду // Актуал. проблеми економіки. - 2007. - № 6.
6.

Chi-Ming Huang Relationship between marketing strategy, brand equity and consumer motivation: a case study on sports & health clubs // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 11.
7.

Sheng Chung Lo . A study on corporate brand image at first-time adopter behavior // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 9.
8.

Глазунова О. В. Стратегія просування міжнародного бренду країни в сучасних умовах глобалізації : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02. — К., 2013
9.

Никонова М. И. Бренд как нематериальный актив в управлении потребительским решением // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Екон. науки. - 2013. - Вип. 26.
10.

Полішко Г. Г. Міжнародні рейтинги національних брендів // Бізнес Інформ. - 2015. - № 10.
11.

Kim R. B. Influence of country & brand image on consumer loyalty under explicit brand origin & manufacture identification // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 5.
12.

Ромашко А. Застосування міжнародних баз даних для пошуку торговельних марок // Проблеми і перспективи економіки та упр.. - 2016. - № 2.
13.

Zatwarnicka-Madura B. Brand image vs. consumer trust // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 8.
14.

Kim R. B. The mediating role of brand knowledge and involvement on the relationship between country-of-origin and brand preference // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 9.
15.

Файвішенко Д. Концепції позиціонування торговельних марок // Товари і ринки. - 2016. - № 1.
16.

Писаренко Н. Л. Стратегії розвитку приватних торгових марок. Світовий досвід // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 13.
17.

Полішко Г. Г. Національний брендинг у глобальній економічній системі : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02. — Київ, 2016
18.

Manurung A. D. R. Authentic personal branding as a mediator of influence of heroic leadership and positive psychological capital on work life quality // Актуал. проблеми економіки. - 2017. - № 4.
19.

Борбасова З. Символы и знаки в сознании потребителя: с тамги древних тюрков до брендов современности // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2017. - № 4.
20.

Вежель Р. Ю. І-брендинг як метасистема соціального управління промоцією об'єктів у віртуальному середовищі // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2016. - Вип. 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського