РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (66)Журнали та продовжувані видання (58)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-803.81<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Філіна А. П. Рекламна діяльність в системі маркетингу - основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин. — 2004 // Культура народов Причерноморья.
2.

Котик Л. Є. Особливості стратегії комунікації в західному рекламному менеджменті. — 2001 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. розв. вир-ва регіону: Щорічник наук. пр.
3.

Ляпина Т. В. Бизнес и коммуникации или Школа современной рекламы : Экспресс-курс современной рекламы. — К.: Альтерпрес, 2002
4.

Суїменко Є.  Реклама: економічні функції та психологічний терор. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
5.

Соболь О. А. Ринок рекламних послуг України в контексті світових тенденцій розвитку. — 2005 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період: Зб. наук. пр.
6.

Чуев С.  Камасутра в рекламе (или как использовать креатив для гармоничных взаимоотношений и взаимного удовлетворения). — 2005 // Упаковка.
7.

Божко О. В. Міжнародна рекламна діяльність : монографія. — Донецьк, 2011
8.

Крамаренко В. И. Реклама и человеческий капитал в глобальной экономике: методология и управление : [монография]. — Симф.: ДИАЙПИ, 2011
9.

Бєлікова Н. В. Роль реклами у формуванні суспільства споживання в країнах, що здійснили економічні реформи // Бізнес Інформ. - 2013. - № 6.
10.

Imran Anwar Mir Role of humor-based advertising in a crisis economy // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 3.
11.

Горбаль Н. І. Тенденції розвитку світового та українського рекламних ринків // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 778.
12.

Syed Zulfiqar Ali Shah Advertising effects on firm economic performance // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 3.
13.

Грицюта Н. М. Аналіз наукового осмислення етичних критеріїв реклами: принципи класифікації // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2013. - Вип. 4.
14.

Manzhos T. V. Optimal advertising policy for the diffusion model of innovations // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 9.
15.

Діброва Т. Г. Стратегія адаптації міжнародної реклами: вітчизняний досвід // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 10.
16.

Горбаль Н. І. Особливості, тенденції розвитку реклами в різних країнах світу // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 797.
17.

Хасан Алі Аль-Абабнех Психологія реклами, як інструмент формування її ефективності // Економіка і регіон. - 2016. - № 2.
18.

Sana Imran Promotіng natіonal іdentіty through medіa context & advertіsіng appeals // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2017. - № 3.
19.

Балюн О. О. Сучасні світові тенденції в дослідженні ooh-реклами // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2016. - № 2.
20.

Острянин С. О. Динамічне визначення бюджету рекламної кампанії // Бізнес Інформ. - 2017. - № 10.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського