РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш. р30<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Дівінська Н. О. Формування у студентів філологічних факультетів професійних умінь проведення навчально-педагогічних ігор : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04. — К., 2006
2.

Штельмах Г. Б. Дидактичні засади формування предметних компетентностей майбутніх вчителів філологічних спеціальностей в умовах ступеневої освіти : монографія. — Кривий Ріг: Залозний В.В., 2011
3.

Бондар Г. О. Формування гуманістичного світогляду майбутніх учителів у процесі вивчення філологічних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Умань, 2011
4.

Малецька І. В. Формування професійних художньо-творчих здібностей майбутніх вчителів-словесників в контексті фахової підготовки : навч. посіб. — О.: Фенікс, 2011
5.

Пахомова О. В. Формування професійної компетентності майбутніх учителів філологічних дисциплін у процесі загальнопедагогічної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Кіровоград, 2011
6.

Мурзіна С. В. Ключові компетентності майбутніх учителів-філологів. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
7.

Янушевский В. Н. Моделирование профессионального развития будущих преподавателей филологических дисциплин. — 2010 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
8.

Єнигін Д. В. Розвиток проективних умінь у студентів факультетів іноземної філології. — 2010 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
9.

Мельник Т. В. Роль і місце соціокультурних стереотипів у міжкультурному спілкуванні майбутніх учителів-словесників. — 2010 // Освіта на Луганщині.
10.

Сафонова І. Г. Підготовка майбутніх учителів-філологів до виховання духовних потреб учнів загальноосвітньої школи засобами превентивної діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Кіровоград, 2011
11.

Кузьмік В. Б. Модель підготовки майбутніх викладачів-філологів до використання здоров'язберігальних технологій у школі. — 2012 // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві.
12.

Глазунова Л. О. Науково-теоретичні аспекти формування естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами народознавства. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
13.

Зарічанська Н. Використання активних методів навчання у професійній підготовці студентів-філологів // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 5.
14.

Зарічанська Н. Науково-методичні аспекти модернізації філологічної освіти // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 5.
15.

Герантія Т. Е. Саморегуляція професійної діяльності як умова результативного визначення в майбутній спеціальності серед студентів філологів // Наука і освіта. - 2010. - № 8.
16.

Копусь О. А. Дидактична стратегія як проект керованої діяльності підготовки майбутніх магістрів-філологів // Наука і освіта. - 2011. - № 1.
17.

Перова С. В. Про визначення складових моделі ключових компетентностей майбутніх учителів-філологів // Наука і освіта. - 2011. - № 6.
18.

Логвинюк Н. Роль професійних цінностей у формуванні комунікативно-пізнавального аспекту студентів // Пед. пошук. - 2009. - № 1.
19.

Удовіченко Г. М. Формування предметних компетентностей студентів філологічних спеціальностей у процесі вивчення гуманітарних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09. — Кривий Ріг, 2012
20.

Перова С. В. Розвиток ключових компетентностей майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення соціально-гуманітарних дисциплін у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Луганськ, 2012
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського