РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (19)Автореферати дисертацій (4)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)441.358.1-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Кукліна Т. С. Управління комплексом маркетингу в забезпеченні розвитку туристичних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Херсон, 2011
2.

Чаплінський Ю. Б. Управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємтсв : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04. — К., 2009
3.

Сіренко К. В. Формування комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — К., 2011
4.

Близнюк А. С. Формування стратегій маркетингового менеджменту туристичних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — К., 2011
5.

Самонова Т. Б. Практичні аспекти застосування інтегрованих маркетингових комунікацій на туристичних підприємствах. — 2010 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
6.

Сіренко К. В. Удосконалення управління маркетинговими комунікаціями туристичних підприємств. — 2010 // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка.
7.

Копець Г. Р. Маркетингові аспекти діяльності туристичних кластерів в Україні // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 749.
8.

Дмитрук О. В. Застосування маркетингових комунікацій у діяльності рекреаційно-туристичних підприємств // Актуал. проблеми економіки. - 2009. - № 9.
9.

Забуранна Л. В. Особливості комплексу маркетингу на підприємствах сфери туризму // Актуал. проблеми економіки. - 2010. - № 10.
10.

Ярмолка В. М. Особливості стратегічного маркетингового планування в посередницьких організаціях туристичної індустрії // Актуал. проблеми економіки. - 2010. - № 8.
11.

Прочан А. О. Особливості маркетингу туристичних підприємств як складової сфери послуг в умовах трансформаційних перетворень // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2012. - Вип. 1.
12.

Дмитрук О. В. Структура маркетингу - резерв підвищення ефективності діяльності підприємств рекреаційно-туристичної сфери // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2013. - Вип. 4.
13.

Кулєшова Н. В. Моделі формування маркетингової стратегії туристичного підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11. — Х., 2013
14.

Ярмолка В. М. Маркетингове управління посередницькими туристичними підприємствами : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — К., 2013
15.

Бурдонос Л. І. Особливості маркетингу туристичних підприємств в Україні // Екон. вісн. ун-ту. - 2013. - Вип. 20/1.
16.

Гурджиян К. В. Формування туристичними підприємствами лояльності споживачів : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Київ, 2014
17.

Воскресенська О. Є. Формування системи стратегічного маркетингового управління на туристичних підприємствах в умовах ринкової невизначеності : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Херсон, 2013
18.

Кулєшова Н. А. Модель оцінювання ефективності маркетингової стратегії туристичного підприємства // Економіка і регіон. - 2013. - № 2.
19.

Онищук Н. Формування системи маркетингу співпраці туристичних підприємств // Наук. вісн.. - 2015. - № 7.
20.

Мельник Н. В. Стратегічне планування маркетингової діяльності суб'єктів господарювання туристичної галузі України : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03. — Львів, 2015
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського