РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Післядипломна освіта в Україні<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 459
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Гузенков С. «Історія рідного краю»: досвід десяти років викладання регіонального курсу // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 2.
2.

Десятов Т. Європейська восьмирівнева класифікаційна рамка освіти // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - Спец. вип.
3.

Солодков В. Європейська самоактуалізація педкадрів України // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1.
4.

Пуховська Л. Європейський вимір шкільної й педагогічної освіти: етапи розвитку // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 2.
5.

Кухар І. Імідж керівника як основа для створення позитивного іміджу загальноосвітнього навчального закладу // Післядипломна освіта в Україні. - 2013. - № 1.
6.

Косовська М. Індивідуальне навчання молодших школярів сільської малочисельної школи як педагогічна проблема // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 1.
7.

Лукіна Т. Інноватика у професійній освіті: за підсумками міжнародної конференції // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1.
8.

Даниленко Л. Інноваційні зміни в організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1.
9.

Чміль А. Інноваційні моделі в системі підвищення кваліфікації // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 2.
10.

Жорова І. Інноваційні освітні технології організації роботи з педагогами в закладах післядипломної освіти // Післядиплом. освіта в Україні. - 2014. - № 2.
11.

Яковець В. Інноваційні підходи в організації підвищення кваліфікації керівних кадрів освіти в Університеті менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 2.
12.

Голодюк Л. Інноваційні підходи до організації роботи з вчителем як засіб підвищення якості післядипломної педагогічної освіти // Післядиплом. освіта в Україні. - 2013. - № 2.
13.

Пустова Т. Інноваційні підходи до створення якісного інструменту педагогічного вимірювання академічних компетенцій слухачів курсів підвищення кваліфікації (у межах проекту TEMPUS "Справедливе оцінювання") // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1.
14.

Мінда Л. Інноваційні форми науково-методичної роботи - шлях до розвитку методичної компетентності педагогів дошкільних навчальних закладів // Післядиплом. освіта в Україні. - 2014. - № 2.
15.

Ващенко Л. 6 Інноваційне середовище післядипломної педагогічної освіти // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 1.
16.

Болсун С. Інноваційний підхід до формування професійного іміджу педагога в системі післядипломної освіти // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 1.
17.

Сиротенко Г. Інноваційний потенціал освіти: досягнення на тлі проблем // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 1.
18.

Щекатунова Г. Інноваційний розвиток загальноосвітнього навчального закладу – вимога сьогодення // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 1.
19.

Брюховецька В. Інноваційний формат університетської лекції в сучасному освітньому процесі // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 2.
20.

Галустян Ю. Інтегрування концепції соціальної справедливості і гендерної рівності у програми професійної підготовки робітничих кадрів // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - Спец. вип.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського