Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (344)Реферативна база даних (5305)Книжкові видання та компакт-диски (7491)Журнали та продовжувані видання (905)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю95$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 765
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Євдокимова Т.О. 
Розвиток екологічної свідомості підлітків-учасників скаутського руху: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.О. Євдокимова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено структуру екологічної свідомості та визначено психологічно-педагогічні засоби ефективності її розвитку у підлітків - учасників скаутського руху. Виокремлено й узагальнено у відповідній моделі структурні компоненти екологічної свідомості особистості. Виявлено критерії та рівні розвитку даної свідомості підлітків. Наголошено на необхідності розвитку зазначеного феномена засобами екорозвивального середовища скаутського руху, що сприяє активізації екологічної активності особистості, її самореалізації, відповідальному ставленню до власного та суспільного розвитку, творчому розв'язанню екологічних проблем. Наведено технологію розвитку екологічної свідомості у підлітковому віці. За результатами дослідження розроблено висновки та рекомендації для вдосконалення змісту та форм екологічної освіти, розвитку свідомості у відповідному аспекті підлітків за умов їх залучення до участі у скаутському русі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61 + Ч421.352.27 + Ч422(4УКР)8 +
Шифр НБУВ: РА350132

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Єрмакова Н.О. 
Психологічні особливості становлення довіри до себе в юнацькому віці: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.О. Єрмакова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено суть, роль, структуру довіри до себе в юнаків. Вивчено психологічні особливості її становлення, критерії, показники вимірювання, активізації умов, шляхів і засобів впливу на підсилення інтенсивності в них цієї соціальної установки. Проаналізовано науково-теоретичні концепції та підходи до вивчення проблеми довіри у зарубіжній і вітчизняній психології. Визначено зміст і структуру (ефективну, когнітивну і поведінкову компоненти) довіри до себе, критерії її діагностування (самосприйняття, самоцінність, самоприхильність) та рівні прояву у юнацькову віці. Апробовано систему роботи з підсилення інтенсивності довіри до себе через створення психолого-педагогічних умов впливу на неї засобами психокорекції. На підставі кількісного та якісного аналізів результатів цієї апробації доведено ефективність використання даної програми у навчально-виховному процесі як чинника особистісного зростання студентів юнацького віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю937.42 +
Шифр НБУВ: РА355356

Рубрики:

      
3.

Єфімов Г. М. 
Інформаційна технологія для моделювання та розпізнавання мімічних проявів емоцій на обличчі людини: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.23 / Г. М. Єфімов ; Держ. ун-т інформатики і штуч. інтелекту. — Донецьк, 2010. — 20 с. — укp.

На базі формальної психологічної моделі емоційних станів розроблено формальну модель мімічних проявів даних емоційних станів - зроблено перехід від простору ознак, що описують базові емоції з точки зору ситуацій, в яких вони виникають, до простору ознак, які характеризують візуальну, мімічну складову для базових емоційних станів. Для уникнення неоднозначностей під час аналізу, зроблено перехід від феноменологічного визначення характеристичних мімічних ознак до певної їх формалізації за допомогою NURBS-кривих. Запропоновано загальну формальну модель мімічних проявів емоційних станів у вигляді простору ознак, визначено базис цього простору. Запропоновано нову мультимедійну технологію та засіб штучного інтелекту для аналізу мімічних проявів емоцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.54-01 + Ю953.2 + Ю935.21
Шифр НБУВ: РА376106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Іванов Д.І. 
Психологічний аналіз системи дитячо-батьківських стосунків у парадигмі глибинної психології: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Д.І. Іванов ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2005. — 20 с. — укp.

Вперше проаналізовано проблеми взаємодії батьків і дітей у контексті впливу на формування їх стосунків специфічного характеру конфліктів батьківської психіки. Запропоновано класифікацію причин виникнення зазначених психічних протиріч залежно від характеру нереалізованих і витиснутих у несвідоме потреб одного з батьків і їх свідомих установок стосовно дитини. Уточнено уявлення про системний характер процесу дитячо-батьківських стосунків, що формуються під впливом свідомого та несвідомого інтенцій батьківської психіки. Розроблено класифікацію психічних конфліктів батьків, що впливають на відносини з дитиною. Виділено протиріччя, пов'язані з дезорганізацією у сфері подружньої взаємодії та нереалізованими аспектами особистого життя одного з батьків. Уточнено уявлення про характер і зміст міжпоколінних сімейних трансмісій як визначного чинника якості розвитку дитячої психіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-06-734-953.6 + Ч491.0 +
Шифр НБУВ: РА335201

Рубрики:

      
5.

Іванова О.В. 
Оціночні еталони як засіб діагностики індивідуально-психологічних властивостей особистості: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Іванова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Захищається теоретичне та експериментальне дослідження вікових та індивідуально-психологічних властивостей особистості при нечіткому лінгвістичному оцінюванні в період юність - дорослість. В теоретичній частині вивчається механізм процесу оцінювання в світлі філософських та психологічних розробок і природа нечітких лінгвістичних оцінок, які використовуються при прийнятті рішення, виборі та оцінці альтернатив. Розкриваються загальні закономірності в оцінюванні, причому, індивід з його властивостями розглядається як достатньо ірраціональна частина аналітичної процедури оцінного процесу. В експериментальній частині роботи досліджуються стійкі взаємозв'язки між якісними поняттями та їх кількісними еквівалентами, що використовуються в процесі прийняття рішення; вивчаються взаємозв'язки між віковими та індивідуально-психологічними властивостями особистості та суб'єктивними оцінними еталонами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734с

Рубрики:

      
6.

Іванова О.В. 
Соціально-психологічна адаптація курсантів у вищому закладі освіти МВС як етап професійного становлення майбутніх співробітників пенітенціарної системи: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.06 / О.В. Іванова ; Нац. акад. внутр. справ України. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Проаналізовано основні теоретичні підходи до проблеми соціально-психологічної адаптації в сучасній психологічній науці, визначено сутність процесу соціально-психологічної адаптації курсантів в спеціалізованому вищому закладі освіти Міністерства внутрішніх справ (ВЗО МВС) як етапу професійного становлення майбутніх працівників пенітенціарної системи. Запропоновано психодіагностичний комплекс методик дослідження перебігу та результатів соціально-психологічної адаптації курсантів у навчальному закладі закритого типу. Досліджено залежність соціально-психологічної адаптації курсантів від їх індивідуально-типологічних особливостей та соціально-психологічних особливостей ВЗО МВС кримінально-виконавчого профілю. Визначено особистісні типи адаптивної поведінки, динамічні характеристики адаптаційного процесу. Обгрунтовано і розроблено модель психолого-педагогічного забезпечення оптимізації процесу адаптації курсантів до навчально-службової діяльності у ВЗО МВС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947.29 + Ю952.14 + Х884.9(4УКР)п

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
7.

Іванцев Л.І. 
Становлення особистості майбутнього вчителя як суб'єкта життєтворчості: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.І. Іванцев ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 18 с. — укp.

Побудовано модель процесу опанування технологіями життєтворчості, що складається з низки стадій, на кожній з яких відбувається усвідомлення умов існування, ціннісної та цільової системи, процесу зіткнення домагань та очікувань з реальністю, життєвої перспективи і методів реалізації життєвих планів та намірів. Модель застосовано до процесу експериментального з'ясування характеристик процесу формування в студентів технологій життєтворчості. Виявлено стадії, на яких студенти найбільше потребують психокорекційної допомоги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю937.23 + Ч421.421 +
Шифр НБУВ: РА327324

Рубрики:

      
8.

Іванцев Н.І. 
Динаміка ціннісних орієнтацій студентської молоді протягом професійної підготовки: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.І. Іванцев ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Досліджено особливості динаміки ціннісних орієнтацій студентів. Визначено структуру змістових характеристик ціннісної сфери особистості студента, їх динаміку. Обгрунтовано модель детермінації зазначених характеристик, що базується на теорії соціальної ідентичності та діяльнісного опосередкування розвитку особистості. Проаналізовано визначальні фактори, що зумовили своєрідність і міжгрупові відмінності динаміки ціннісних орієнтацій. Запропоновано схему їх діагностики та класифікації. Встановлено взаємозв'язок між динамікою ціннісних уподобань студентів і динамікою становлення їх професійної та особистісної ідентичності. Висвітлено якісну та кількісну процедури діагностики динаміки, використаних для урахування особливостей розвитку ціннісних орієнтацій студентів у процесі опанування ними програми вузівської підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ю952.2 + Ю959.0-990
Шифр НБУВ: РА312532 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Івкін В.М. 
Формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітніх організаціях: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.10 / В.М. Івкін ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст, структуру та рівень розвитку психологічної готовності менеджерів до управління змінами в освітній організації, що містить чотири взаємопов'язаних компоненти (мотиваційний, когнітивний, оперативний, особистісний). Виявлено недостатній рівень психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в організації. Проаналізовано вплив соціально-демографічних та організаційно-професійних характеристик менеджерів на особливості вираженості компонентів психологічної готовності до управління змінами в організації. Розроблено спецкурс, спрямований на формування такої психологічної готовності менеджерів середньої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181
Шифр НБУВ: РА374971 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Ігнатович О.М. 
Психологічні особливості творчої самодіяльності особистості як умови професійної підготовки майбутніх психологів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.М. Ігнатович ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано психологічний принцип творчої самодіяльності особистості на підставі теоретико-методологічного аналізу та оновлення філософського принципу творчої самодіяльності суб'єкта, що уперше був запропонований на початку минулого століття С.Л.Рубінштейном. Розроблено на його основі положення особистісно центрованої технології професійної підготовки майбутніх психологів. Експериментально перевірено методику вивчення психологічних особливостей творчої самодіяльності. Визначено психологічний механізм, особливості, критерії, форми, прийоми та техніку творчої самодіяльності особистості майбутніх психологів. Розроблено концептуальну модель формування здатності особистості до творчої самодіяльності під час підготовки студентів до професійної психологічної діяльності, можливості підвищення ефективності якої досліджено за умови організації системи творчої самодіяльності особистості та розвитку відповідних професійних здібностей студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р(4УКР)3 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА329784

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Ісаєнко М.М. 
Формування комунікативних умінь у курсантів вищих закладів освіти МВС: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.М. Ісаєнко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2002. — 21 с. — укp.

Наведено теоретичне узагальнення та запропоновано практичне вирішення проблеми формування комунікативних умінь у курсантів вищих закладів освіти системи МВС - майбутніх працівників міліції. Доведено, що ефективність правоохоронної діяльності, в основному, залежить від уміння працівника міліції спілкуватися з громадянами. Розроблено й експериментально апробовано педагогічні умови формування комунікативних умінь курсантів. Визначено й охарактеризовано компоненти комунікативних умінь та їх показники.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.3 + Х819(4Укр)112.011.022
Шифр НБУВ: РА318221 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Ісаєнко О.С. 
Агресія в системі комунікації "мати - дитина" як фактор соціальної дезадаптованості молодших школярів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.С. Ісаєнко ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Одержано нові дані про структуру та динаміку агресивної комунікації у парі "мати - дитина". Досліджено феномени невербальної комунікації матері й дитини, в яких описано особливості інтервенції матері в простір дитини під час навчання. Визначено залежність показників соціальної дезадаптованості молодшого школяра від проявів агресії в комунікації матері та дитини. Визначено складний характер залежності, за якої соціальна дезадаптованість школяра пов'язана з високим і низьким рівнем агресії у парі "мати - дитина". Проаналізовано конструктивні аспекти агресії, емпірично обгрунтовано дезадаптивну роль дефіцитарної агресії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ю956-994-06-734 + Ю983.402.1 +
Шифр НБУВ: РА351588

Рубрики:

      
13.

Ічанська О.М. 
Становлення особистісної ідентичності в ранньому юнацькому віці: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.М. Ічанська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Досліджено сутність, роль, структуру особистісної ідентичності (ОІ), вивчено механізми, психологічні особливості її становлення, визначено засоби оптимізації даного процесу в ранньому юнацькому віці. Проаналізовано теоретико-методологічні засади вивчення проблеми (ОІ) у вітчизняній та зарубіжній психології, з'ясовано зміст, структуру та вікові особливості становлення ОІ. Виявлено, що становлення ОІ як динамічного переживання внутрішньої цілісності та безперервності особистості в ранньому юнацькому віці відбувається в процесі подолання вікової кризи через активізацію механізмів становлення ОІ засобами психокорекції. Представлено результати дослідженння особливостей становлення структурних компонентів ОІ (когнітивного, емоційно-оцінного, часового), на основі яких визначено критерії (ідентифікацію з власним "Я", емоційно-ціннісне самостановлення, часову транспективу) та рівні становлення ОІ (низький, середній, високий). Теоретично обгрунтовано та апробовано психокорекційну модель становлення ОІ учнів раннього юнацького віку, спрямовану на створення умов для продуктивного подолання вікової кризи через активізацію механізмів становлення ОІ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.403 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА317601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Абдюкова Н.В. 
Психологічні особливості соціалізації сучасного підлітка: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Н.В. Абдюкова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 16 с. — укp.

Висвітлено теоретичні аспекти проблеми соціалізації сучасного підлітка. З'ясовано змістовну та процесуальну сторони соціалізації підростаючої особистості. Виявлено умови і чинники, що впливають на ефективність процесу соціалізації сучасного підлітка. Визначено шляхи оптимізації даного процесу за сучасних умов. Вперше розкрито особливості сучасного процесу становлення підростаючої особистості, а також здійснено їх порівняння з особливостями соціалізації підлітків 1970 - 80-х рр.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734
Шифр НБУВ: РА308659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Аблітарова А. Р. 
Особливості статеворольової соціалізації дошкільників різних етнічних груп: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / А. Р. Аблітарова ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2010. — 23 с. — укp.

Визначено зміст, структуру статеворольової соціалізації дітей 5 - 6-ти років. Узагальнено теоретичні уявлення щодо структури статеворольової соціалізації дітей старшого дошкільного віку за умов полікультурного суспільства. Статеворольова соціалізація розуміється як процес засвоєння особистістю соціокультурних цінностей, які обумовлюють більшість особливостей статеворольової поведінки. В її структурі виділено когнітивний, емоційно-цінісний і діяльнісний компоненти. Результатом педагогічного впливу в процесі статеворольової соціалізації дітей є статеворольова соціалізованість, яка кваліфікується вмінням сприймати статеві стереотипи та цінності, застосовувати стандартні мовленеві конструкти, жести, символи, які характерні для представників певної статі, сформованості відповідного статевого типу особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.358 + Ю952.1-734
Шифр НБУВ: РА375873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Адамська З.М. 
Психолого-педагогічні засади розвитку суб'єктності майбутніх психологів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / З.М. Адамська ; Прикарп. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

До наукового обігу вперше введено поняття "суб'єктність майбутніх психологів" як інтегральної властивості особистості. Конкретизовано структуру суб'єктності, визначено критерії та рівні її розвитку у студентів-психологів. Виявлено взаємозв'язки між окремими складниками цілісної структури суб'єктності. Обгрунтовано психологічні умови (використання інтерактивних методів навчання, актуалізація розвивального потенціалу психологічної освіти, проблематизація освітнього змісту, активація самостійності студентів) і розроблено програму психолого-педагогічного супроводу розвитку суб'ктності майбутніх фахівців у сфері психології. Доповнено змістові характеристики особистісного та професійного становлення майбутніх психологів у ВНЗ за критеріями локусу контролю, відповідальності, рефлексивності, осмисленості життя, самоставлення, учбово-професійної мотивації, прагнення до самоактуалізації. Уточнено наукове уявлення про особливості та тенденції особистісного становлення майбутніх психологів на етапі професійної підготовки, розкрито значення діалогу як універсального механізму розвитку суб'єктності студентів у контексті вищої професійної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю9 р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА369918 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Аймаганбетова О.Х. 
Крос-культурні дослідження структури міжетнічних відносин: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.05 / О.Х. Аймаганбетова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 31 с. — укp.

Досліджено структуру міжетнічних відносин у крос-культурному аспекті, вивчено стан даних відносин серед студентської молоді Республіки Казахстан і визначено тенденції їх подальшого розвитку за умов мультикультурної держави. Виокремлено основні компоненти структури міжетнічних взаємин, якими є: етнічна ідентичність, що визначається когнітивним і афективним чинниками; міжетнічне сприймання, яке визначається авто- і гетеростереотипами; міжетнічна взаємодія, яка розкривається за допомогою характеристик спілкування, адаптації та міжетнічної напруги. На підставі результатів емпіричного дослідження встановлено, що за умови позитивних міжетнічних стосунків етнічна ідентичність поступається іншим ідентичностям і характеристикам (гендерним, професійним), а у разі негативних - категорії "національність", "етнічність" висуваються на перший план і задають свій ракурс соціальній перцепції. Розкрито закономірності трансформації типів етнічної ідентичності у процесі міжетнічної взаємодії. Зміст етнічних стереотипів детерміновано реальними специфічними психологічними рисами кожної національної спільноти, особливостями їх зміни у процесі реалізації механізмів міжетнічного сприймання, рівнем виявлення етнічної ідентичності національно-етнічних груп, що взаємодіють, всім комплексом їх економічних, політичних і культурних взаємовідносин. Обгрунтовано твердження, що об'єктивність характеристик, які складають зміст етнічних стереотипів, є відносною. Виявлено переважну кількість позитивних тенденцій у міжетнічній взаємодії представників казахської та російської спільнот.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю958 + С5*425*333 +
Шифр НБУВ: РА351625

Рубрики:

      
18.

Аксьонова О.М. 
Система педагогічної підготовки майбутніх офіцерів до управління військовим колективом (виховний аспект): Автореф. дис... канд. пед. наук: 20.02.02 / О.М. Аксьонова ; Акад. Прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 1998. — 17 с. — укp.

Розглядаються питання удосконалення педагогічної підготовки майбутніх офіцерів до професійної діяльності. На основі реалізації положень теорії педагогічного управління розроблена система педагогічної підготовки курсантів до управління процесом формування та станом соціально-психологічного клімату військового колективу. Пропонується критеріальне та методичне забезпечення реалізації вказаної системи в реальному навчально-виховному процесі військового інституту сухопутних військ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.2-990

Рубрики:

      
19.

Алексєєва Т.В. 
Психологічні фактори та прояви процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Т.В. Алексєєва ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Проведено теоретичні та емпіричні дослідження особливостей динаміки різнорівневих проявів адаптації студентів за умов вузу. Явище психологічної адаптації до вузівського навчання проаналізовано як етап особистісного та професійного розвитку студентів. Досліджено прояви адаптації особистості студентів на трьох рівнях (психофізіологічному, індивідуально-психологічному та соціально-психологічному) у період їх навчання у вузі з першого до четвертого курсу, виявлено зв'язок та співзалежність між факторами, які впливають на процес адаптації та його проявами на різних стадіях даного явища. Встановлено тенденцію впливу показників особистісного фактора адаптації (особистісної тривожності, екстернальності-інтернальності, типологічних особливостей темпераменту) на прояви адаптації, з'ясовано її роль у визначенні напрямку особистісного розвитку студентів, що проявляється у змінах їх ціннісних орієнтацій та видах мотиваційної спрямованості. На підставі комплексного аналізу взаємодії факторів та проявів адаптації вияввлено відмінності в характері адаптації, її стадіях та формах, що пов'язано з пошуком професійної спеціалізації та специфікою етапу попередньої адаптації до професійної діяльності за умов вузу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.2 + Ю952.14 + Ч481.43
Шифр НБУВ: РА330992

Рубрики:

      
20.

Амеліна С.М. 
Теоретико-методичні основи формування культури професійного спілкування студентів вищих аграрних навчальних закладів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / С.М. Амеліна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 40 с. — укp.

Досліджено теоретичні та методичні основи формування культури професійного спілкування студентів аграрних ВНЗ. З використанням системного, культурологічного, гуманістичного, особистісно-орієнтованого, діяльнісного підходів розроблено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено теоретико-методичну концепцію та модель даного формування. Конкретизовано теоретичні уявлення щодо суті та структури феномену культури професійного спілкування, охарактеризовано критерії та рівні її сформованості. Доведено, що необхідними та достатніми умовами даного формування є здійснення цілеспрямованої теоретико-методичної підготовки викладачів і студентів до формування культури професійного спілкування, організація професійної підготовки студентів на діалогічних засадах, забезпечення взаємодії викладачів і студентів у процесі навчального спілкування, поступове набуття досвіду вирішення проблемних питань, пов'язаних з майбутньою професійною діяльністю, створення позитивної емоційної насиченості навчального спілкування, залучення студентів до професійної самореалізації у процесі навчального діалогу, розширення сфери активного професійного спілкування майбутніх аграріїв у навчально-виховному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)31-2 + Ю953 +
Шифр НБУВ: РА361529

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського