Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (344)Реферативна база даних (5309)Книжкові видання та компакт-диски (7495)Журнали та продовжувані видання (905)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю95$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 765
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Аксьонова О.М. 
Система педагогічної підготовки майбутніх офіцерів до управління військовим колективом (виховний аспект): Автореф. дис... канд. пед. наук: 20.02.02 / О.М. Аксьонова ; Акад. Прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 1998. — 17 с. — укp.

Розглядаються питання удосконалення педагогічної підготовки майбутніх офіцерів до професійної діяльності. На основі реалізації положень теорії педагогічного управління розроблена система педагогічної підготовки курсантів до управління процесом формування та станом соціально-психологічного клімату військового колективу. Пропонується критеріальне та методичне забезпечення реалізації вказаної системи в реальному навчально-виховному процесі військового інституту сухопутних військ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.2-990

Рубрики:

      
2.

Гречко С.М. 
Системний підхід до виховання дисциплінованості у курсантів вищих військових навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 20.02.02 / С.М. Гречко ; Вища атестаційна комісія України. — Хмельницький, 1998. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.2-990 + Ц4,8(4УКР)39-2

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Походенко С.В. 
Психологічні особливості мотивації лідерства у підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.В. Походенко ; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 1998. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.05-734 + Ю983.726-43 + Ч421.331.2

Рубрики:

      
4.

Потапчук Є.М. 
Психопрофілактика міжособистісних конфліктів у сім'ях військовослужбовців прикордонних військ: Автореф. дис... канд. психол. наук: 20.02.02 / Є.М. Потапчук ; Акад. Прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 1998. — 18 с. — укp.

Дисертація присвячена питанням психопрофілактики міжособистісних конфліктів у сім'ях військовослужбовців Прикордонних військ. Проведено психолого-педагогічний аналіз проблеми, обгрунтовано основні умови надання психологічної допомоги сім'ям в залежності від їх типу сімейно-шлюбної взаємодії. Автором розроблено методику психопрофілактики міжособистісних конфліктів у сім'ях військовослужбовців, ефективність якої обгрунтовано теоретично і підтверджено практично. Встановлено, що проведення індивідуальних та групових психопрофілактичних заходів з шлюбними партнерами значно підвищує рівень психологічної готовності подружжя до конструктивного вирішення конфліктних ситуацій у сім'ї. Запропоновано конструктивні форми та методи психопрофілактичної роботи з членами подружніх пар.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-994-06

Рубрики:

      
5.

Юркевич Г.Й. 
Психологічні детермінанти розвитку особистості менеджера: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Г.Й. Юркевич ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Дослідження присвячене вивченню психологічних детермінат розвитку особистості мененджера, умов і факторів, що забезпечують ефективність даного процесу. Обгрунтована детермінованість особистісного розвитку мененджера індивідуальними властивостями та соціально-психологічними умовами життєдіяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181-213

Рубрики:

      
6.

Іванова О.В. 
Соціально-психологічна адаптація курсантів у вищому закладі освіти МВС як етап професійного становлення майбутніх співробітників пенітенціарної системи: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.06 / О.В. Іванова ; Нац. акад. внутр. справ України. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Проаналізовано основні теоретичні підходи до проблеми соціально-психологічної адаптації в сучасній психологічній науці, визначено сутність процесу соціально-психологічної адаптації курсантів в спеціалізованому вищому закладі освіти Міністерства внутрішніх справ (ВЗО МВС) як етапу професійного становлення майбутніх працівників пенітенціарної системи. Запропоновано психодіагностичний комплекс методик дослідження перебігу та результатів соціально-психологічної адаптації курсантів у навчальному закладі закритого типу. Досліджено залежність соціально-психологічної адаптації курсантів від їх індивідуально-типологічних особливостей та соціально-психологічних особливостей ВЗО МВС кримінально-виконавчого профілю. Визначено особистісні типи адаптивної поведінки, динамічні характеристики адаптаційного процесу. Обгрунтовано і розроблено модель психолого-педагогічного забезпечення оптимізації процесу адаптації курсантів до навчально-службової діяльності у ВЗО МВС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947.29 + Ю952.14 + Х884.9(4УКР)п

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
7.

Іванова О.В. 
Оціночні еталони як засіб діагностики індивідуально-психологічних властивостей особистості: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Іванова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Захищається теоретичне та експериментальне дослідження вікових та індивідуально-психологічних властивостей особистості при нечіткому лінгвістичному оцінюванні в період юність - дорослість. В теоретичній частині вивчається механізм процесу оцінювання в світлі філософських та психологічних розробок і природа нечітких лінгвістичних оцінок, які використовуються при прийнятті рішення, виборі та оцінці альтернатив. Розкриваються загальні закономірності в оцінюванні, причому, індивід з його властивостями розглядається як достатньо ірраціональна частина аналітичної процедури оцінного процесу. В експериментальній частині роботи досліджуються стійкі взаємозв'язки між якісними поняттями та їх кількісними еквівалентами, що використовуються в процесі прийняття рішення; вивчаються взаємозв'язки між віковими та індивідуально-психологічними властивостями особистості та суб'єктивними оцінними еталонами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734с

Рубрики:

      
8.

Пасічняк Р.Ф. 
Психологічні особливості особистісного самовизначення старшокласників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Р.Ф. Пасічняк ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей особистісного самовизначення старшокласників, його змісту, умов ефективності. Показано обумовленість особистісного самовизначення старшокласників соціокультурними умовами життєдіяльності, розкрита динаміка розвитку ціннісних орієнтацій підростаючої особистості, обгрунтовуються показники психологічного забезпечення процесу особистісного самовизначення старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734

Рубрики:

      
9.

Дзвінчук Д.І. 
Психолого-методичні засади розробки програм підвищення кваліфікації державних службовців (освітня сфера): Автореф. дис... канд. наук з держ. упр: 25.00.05 / Д.І. Дзвінчук ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертація присвячена дослідженню проблеми формування змісту програм підвищення кваліфікації в системі державної служби України. Визначено місце і роль підвищення кваліфікації держслужбовців у формуванні кадрового потенціалу, встановлена її сутність та проаналізовано існуючі тенденції щодо визначення змісту підвищення кваліфікації у контексті соціально-психологічного аспекту, видів компетентності держслужбовців. Розроблено комплексні підходи щодо соціально-психологічних досліджень потреб у навчанні держслужбовців, психологічної сутності їх актуальних видів компетентності, запропоновано методику розробки змісту програм підвищення кваліфікації на основі соціально-психологічних досліджень потреб у навчанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18с + Х819(4УКР)012.1р + Ч454(4УКР)78

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Черненький Ю.П. 
Вплив когнітивного стилю вчителя на міжособистісні конфлікти з учнями: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ю.П. Черненький ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Розкрито зв'язок між когнітивним стилем учителя і його схильністю до міжособистісних конфліктів з учнями. Подано психологічний портрет конфліктогенного вчителя. Аналіз когнітивного стилю вчителів, схильних до конфліктів, дозволив установити, що цей зв'язок найбільш виразно виступає, якщо враховувати показники не одного параметру стилю, а їх системи; залежність від поля, тип реакції і когнітивну диференційованість.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ю954.04-7 + Ю940.91-7
Шифр НБУВ: РА307631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Воробйова І.Ю. 
Психологічне забезпечення діяльності працівників ОВС в умовах вияву соціально небезпечної поведінки натовпу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.06 / І.Ю. Воробйова ; Нац. акад. внутр. справ МВС України. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Аналізуються психологічні механізми виникнення й регуляції соціально небезпечних проявів поведінки натовпу. Подано узагальнену систему психологічних індикаторів їх діагностики, що є основою для розробки науково обгрунтованих психологічних рекомендацій щодо умов ефективності заходів із попередження та припинення розвитку суспільно небезпечних масовидних процесів. Визначено та обгрунтовано комплекс інструментальних професійно значущих психологічних якостей працівників ОВС, необхідних для компетентного розв'язання службових завдань із забезпечення охорони правопорядку в умовах формування й розвитку діючого (насамперед агресивного) натовпу. Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає в обгрунтуванні, розробці й апробації тренінгу професійної підготовки різних категорій працівників ОВС, що спрямований на цільове формування їхньої психологічної готовності до дій в умовах вияву соціально небезпечних форм масовидної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.79

Рубрики:

      
12.

Дзюбко Л.В. 
Психологічні особливості ранньої шкільної дезадаптації і шляхи її подолання: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.В. Дзюбко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Встановлено, що причини збільшення випадків ранньої шкільної дезадаптації (РШД) не тільки в особистісних властивостях дітей, а й у специфіці сучасної соціальної ситуації. Розкрито психологічні механізми та психосоціальну специфіку виникнення ранньої шкільної дезадаптації. З'ясовано, що психологічним механізмом активізації РШД є, зокрема, негативна каузальна атрибуція, під дією якої вчителі не усвідомлють справжніх причині мимоволі припускають стан дезадаптованості дітям. Розроблено та апробовано методику модулюючого експерименту з метою подолання психологічно деструктивного спілкування з дітьми. На основі дослідження уточнено функції психологічної служби початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ю952.2-734
Шифр НБУВ: РА310342 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Бушай І.М. 
Психологічні особливості розвитку "Я - образу" акцентуйованих підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.М. Бушай ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання процесу становлення "Я - образу" підлітків з найбільш поширеними акцентуаціями характеру. Теоретично обгрунтовано модель формування "Я - образу" підростаючої особистості. Встановлено загальні та індивідуальні особливості розвитку окремих структурних компонентів моделі "Я - образу" (когнітивного, емоційно-оцінного, поведінкового) в поєднанні з індивідуально-психологічними характеристиками чотирьох найбільш поширених у сучасних школярів типів акцентуацій - лабільної, демонстративної, гіпертимної, нестійкої. Практично перевірено систему психокорекційної роботи, зорієнтованої на оптимізацію розвитку адекватного "Я - образу" підлітків-акцентуантів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ю952.2-734 + Ч421.331.2
Шифр НБУВ: РА312360 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Василишина Т.В. 
Емпатія як фактор ефективності педагогічного спілкування: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.В. Василишина ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально виявлено психологічні чинники, що зумовлюють формально-динамічні та змістовні характеристики перебігу особистісних взаємостосунків за умов реалізації педагогом професійної діяльності педагога. Розглянуто взаємозв'язок між рівнем сформованості у педагога здатності до емпатії та особливостями розгортання ним комунікативної взаємодії, а також між розвитком у нього саморефлексії та особливостями педагогічного спілкування. Розроблено та апробовано систему завдань, спрямованих на формування у вчителів-початківців готовності до педагогічного спілкування, що відповідає принципам суб'єкт-суб'єктної організації даного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю952.2-734
Шифр НБУВ: РА309144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Сарновська С.О. 
Сучасна соціальна комунікативна культура (філософсько-методологічний аналіз): Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.03 / С.О. Сарновська ; Ін-т філос. ім. Г.С.Сковороди НАН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Предметом дослідження є гуманістична сутність сучасної комунікативної культури спілкування, її морально-етичне ядро, а також інтегративна власність (солідарність, злагода, консенсус). На підставі узагальнюючого аналізу класичних і новітніх соціально-філософських праць з даної проблематики розкрито зміст поняття "комунікативна культура", що розуміється як специфічний прояв суспільної культури, з якою вона пов'язана генетично, змістовно, ієрархічно. Встановлено, що комунікативна культура характеризується "людським виміром" соціальних, у тому числі й міжсуб'єктивних відносин, переслідує мету взаємозбагачення індивідів засобами інформаційного обміну, взаємотрансляції знань, розповсюдження позитивного значимого "діалогічного" життєвого досвіду спільного існування. Доведено, що результативне дослідження феномена комунікативної культури можливо здійснити лише на грунті "синтетичного", системного підходу. З'ясовано, що формування комунікативної культури у сучасному соціальному просторі, в якому діють тенденції відчуження особистості, носить суперечливий характер. Встановлено, що комунікативна філософія, зокрема, комунікативна етика, є органічною ланкою концепції "модернізації" суспільства, складовою стратегії стабільного розвитку та прагнень різних соціальних груп, а також попередження загрозливих конфліктів дезінтеграції, що є надзвичайно актуальним для українського суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*671.13 + Ю953
Шифр НБУВ: РА308723 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Садова 
Формування комунікативної культури вчителів початкових класів у процесі методичної роботи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Віта Вадимівна Садова ; Харківський держ. педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518 + Ю953
Шифр НБУВ: РА314845

Рубрики:

      
17.

Возняк Л.С. 
Психологічні особливості професійної підготовки майбутніх спеціалістів до управлінської діяльності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Л.С. Возняк ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Розроблено соціально-психологічні моделі професійної підготовки майбутніх спеціалістів до управлінської діяльності. Особливу увагу приділено розкриттю залежності динаміки розвитку соціально-психологічної готовності випускників вузу до управлінської діяльності від співвідношення впливів соціально-психологічних та індивідуальних особливостей спеціалістів. Розглянуто роль психологічної адаптації у процесі професійної підготовки. Наведено алгоритм продуктивного вирішення завдань професійної підготовки майбутнього управлінця до виконання посадових функцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18 + Ю941.19с
Шифр НБУВ: РА308658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Шкурко Я.І. 
Вплив комунікативних особливостей жінки-керівника закладу освіти на ефективність її управлінської діяльності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Я.І. Шкурко ; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено вивченню комунікативних особливостей жінки-керівника загальноосвітнього навчального закладу та їх впливу на ефективність її управлінської діяльності, а також визначенню можливостей їх урахування з метою підвищення ефективності роботи директора школи. Розроблено теоретико-методичні засади дослідження комунікативних якостей керівників шкіл з урахуванням фактора статі. Виявлено інтегральну характеристику управлінської взаємодії директорів шкіл - комунікативне ядро. На основі експерименту обгрунтовано вплив комунікативних якостей керівників різної статі на ефективність їх управлінської діяльності. Розроблено й апробовано спецкурс "Психологія статевих відмінностей керівників загальноосвітніх закладів системи загальної середньої освіти", цикл лекцій, практичних (семінарських) занять і тематичних дискусій, інші програмно-методичні матеріали з метою урахування фактора статі у процесі перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних педагогічних працівників освіти, зокрема, жінок - директорів шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189 + Ю953.41
Шифр НБУВ: РА308301 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Назаров О.О. 
Динаміка первинної психологічної адаптації до умов навчання та служби в навчальних закладах МВС України: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / О.О. Назаров ; Ун-т внутр. справ. — Х., 2000. — 17 с. — укp.

На основі вивчення структури, умов і динаміки первинної (термінової, але недосконалої) психологічної адаптації курсантів до умов життєдіяльності навчальних закладів МВС України виявлено механізми її здійснення, які обумовлені індивідуально-характерологічними особливостями курсантів. Запропоновано теоретико-методологічні і практичні рекомендації щодо організації психолого-педагогічного супроводу початкового етапу навчання і служби курсантів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1 + Ю947.29
Шифр НБУВ: РА308775 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Шебанова 
Профілактика та корекція агресивної поведінки студентів засобами тренінгу спілкування: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Світлана Георгіївна Шебанова ; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю937-953.6 + Ч481.43
Шифр НБУВ: РА310918

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського