РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (58)Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Смерічевська С.  Комерційна таємниця і маркетингові дослідження. — 1999 // Торгівля і ринок України.
2.

Радкевич Л.  Маркетинг майбутнього: конкуренція як мотиваційна установа для фірм, діючих в умовах ринкової економіки. — 1999 // Торгівля і ринок України.
3.

Акиф Аль Зиадат Маркетинговий підхід до управління торговельних підприємств. — 1999 // Торгівля і ринок України.
4.

Сенішина Л.  Сегментування ринку: принципи та технологія впровадження. — 1999 // Торгівля і ринок України.
5.

Воробйов В.  Управлінське імітаційне моделювання у маркетингу організацій. — 1999 // Торгівля і ринок України.
6.

Свічкарь В. А. Управлінський економічний аналіз. — Донецьк, 1999
7.

Бевзенко В. Ф. Маркетинг торговли : Учеб. пособие. — Донецк: ООО "Юго-Восток, Лтд", 2004
8.

Бевзенко В. Ф. Маркетинг и логистика в коммерческо-торговой сфере : Моногр. — Донецк, 2006
9.

Кузьо Н. Є. Маркетингові дослідження формування споживчих переваг. — 2006 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
10.

Литвиненко С. В. Моделювання гнучкої товарної політики в системі управління маркетингом : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02. — Донецьк, 2001
11.

Гіковата Н. К. Управління процесом створення нового товару: маркетинговий аспект : Автореф. дис... канд. екон. наук. — Х., 2006
12.

Корольчук О. П. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. — К., 2011
13.

Жегус О. В. Маркетингові дослідження ринку : монографія. — Х., 2010
14.

Погасій В. І. Маркетингові комунікації як запорука успішної діяльності торгово-розважальних центрів. — 2009 // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Екон. науки.
15.

Забарная Э. Н. Методологические основы формирования маркетинговых моделей рынка в сфере исследований и разработок. — 2011 // Пр. Одес. політехн. ун-ту.
16.

Гольцев Д. Г. Модель позиционного маркетинга рынка сбыта качественных товаров // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 2.
17.

Матвійчук-Соскіна Н. О. Науковий підхід до формування концепції державної економічної політики в торгівлі на засадах маркетингового менеджменту // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 10.
18.

Матвійчук-Соскіна Н. О. Розвиток маркетингового менеджменту в торгівлі з використанням інформаційних технологій : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03. — К., 2012
19.

Штовба С.Д. Застосування принципів сітьового маркетингу для оцінювання дифузії наукових знань // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2012. - № 2.
20.

Жуковські В. Експериментальний процес ефективного формування професійних компетентностей майбутніх маркетологів в галузі оптової та роздрібної торгівлі // Молодь і ринок. - 2014. - № 8.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського