Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-211.1$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Смерічевська С. Комерційна таємниця і маркетингові дослідження. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
2. |
Радкевич Л. Маркетинг майбутнього: конкуренція як мотиваційна установа для фірм, діючих в умовах ринкової економіки. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
3. |
Акиф Аль Зиадат Маркетинговий підхід до управління торговельних підприємств. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
4. |
Сенішина Л. Сегментування ринку: принципи та технологія впровадження. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
5. |
Воробйов В. Управлінське імітаційне моделювання у маркетингу організацій. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
6. |
Свічкарь В. А. Управлінський економічний аналіз. — Донецьк, 1999
|
7. |
Бевзенко В. Ф. Маркетинг торговли : Учеб. пособие. — Донецк: ООО "Юго-Восток, Лтд", 2004
|
8. |
Бевзенко В. Ф. Маркетинг и логистика в коммерческо-торговой сфере : Моногр. — Донецк, 2006
|
9. |
Кузьо Н. Є. Маркетингові дослідження формування споживчих переваг. — 2006 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
10. |
Литвиненко С. В. Моделювання гнучкої товарної політики в системі управління маркетингом : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02. — Донецьк, 2001
|
11. |
Гіковата Н. К. Управління процесом створення нового товару: маркетинговий аспект : Автореф. дис... канд. екон. наук. — Х., 2006
|
12. |
Корольчук О. П. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. — К., 2011
|
13. |
Жегус О. В. Маркетингові дослідження ринку : монографія. — Х., 2010
|
14. |
Погасій В. І. Маркетингові комунікації як запорука успішної діяльності торгово-розважальних центрів. — 2009 // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Екон. науки.
|
15. |
Забарная Э. Н. Методологические основы формирования маркетинговых моделей рынка в сфере исследований и разработок. — 2011 // Пр. Одес. політехн. ун-ту.
|
16. |
Гольцев Д. Г. Модель позиционного маркетинга рынка сбыта качественных товаров // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 2.
|
17. |
Матвійчук-Соскіна Н. О. Науковий підхід до формування концепції державної економічної політики в торгівлі на засадах маркетингового менеджменту // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 10.
|
18. |
Матвійчук-Соскіна Н. О. Розвиток маркетингового менеджменту в торгівлі з використанням інформаційних технологій : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03. — К., 2012
|
19. |
Штовба С.Д. Застосування принципів сітьового маркетингу для оцінювання дифузії наукових знань // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2012. - № 2.
|
20. |
Жуковські В. Експериментальний процес ефективного формування професійних компетентностей майбутніх маркетологів в галузі оптової та роздрібної торгівлі // Молодь і ринок. - 2014. - № 8.
|
| |