РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Неперервна професійна освіта: теорія і практика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 294
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Соколова І. В. Професійна ідентифікація майбутнього вчителя // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4.
2.

Задорожна-Княгницька Л. В. Формування мотивації студентів до неперервної професійної освіти засобами навчального курсу „Університетська освіта” // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4.
3.

Заскалєта С. Г. Система професійної підготовки фахівців аграрної галузі: напрями модернізації // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4.
4.

Сергеєва О. С. Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4.
5.

Мачинська Н. І. До проблеми формування інформаційної компетентності викладача вищого навчального закладу // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4.
6.

Вайнола Р. Х. Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4.
7.

Осадча К. П. Використання мультимедійних навчальних програм у професійній підготовці викладачів-тьюторів // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4.
8.

Притула О. Л. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування національних видів фізичного виховання // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4.
9.

Корнят В. С. Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4.
10.

Коваль Т. Інтерактивні технології навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 1.
11.

Щербина О. Інформальна освіта викладачів вищих технічних закладів щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 1.
12.

Кузьменко О. Інтеграційні процеси в науці та освіті: філософський аспект // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 1.
13.

Кочубей Н. Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 1.
14.

Дзвінчук Д. І. Освіта як суспільна цінність: історико-філософський аналіз // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4.
15.

Конох А. П. Теорія і технології цілісної педагогічної діяльності у професійній підготовці майбутніх фахівців фізичної культури і спорту // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4.
16.

Батечко Н. Г. Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4.
17.

Александрова О. С. Цінності середнього класу і сучасна концепція освіти // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4.
18.

Логуш Л. Г. Національна освітня політика та напрями розвитку медичної освіти // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4.
19.

Чернуха Н. М. Напрями освітологічної підготовки: соціологія освіти // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2013. - № 1/2.
20.

Чобітько М. Г. Проектування впливу освітньо-професійного середовища на становлення особистісно орієнтованої позиції майбутніх учителів // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2013. - № 1/2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського