РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (772)Журнали та продовжувані видання (147)Автореферати дисертацій (11)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.322$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 408
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Balyk U. O. Comparison of predictive validity of a focus group and cognitive marketing methods // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2.
2.

Mokliak M. Crisis marketing: features of application and ways of reformation // Економіка і регіон. - 2020. - № 2.
3.

Bondarenko V. Digital-marketing as an innovation control element // Економіка і регіон. - 2021. - № 3.
4.

Хамініч С. Ю. Digital-маркетинг як сучасний засіб просування товарів та послуг // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2019. - № 6.
5.
Digital-маркетинг: ефективний інструмент для популяризації досягнень наукових установ НААН : колект. монографія. — Вінниця: Твори, 2019
6.

Бочарников В. П. Fuzzi Technology: модальности и принятие решений в маркетинговых коммуникациях. — К.: Эльга: Ника-Центр, 2002
7.

Zakhozhai V. B. Information and analytical support for marketing in the framework of applied statistics // Актуал. проблеми економіки. - 2015. - № 7.
8.

Dubovyk T. Information cycle of strategic marketing // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2019. - № 6.
9.

Kolodynskyi S. Internet marketing and structural changes e-commerce in Ukraine // Екон. вісн. Донбасу. - 2022. - № 4.
10.

Pedko I. Marketing research in the marketing information system // Екон. вісн. Донбасу. - 2019. - № 4.
11.

Pedko I. Marketing research in the marketing information system // Екон. вісн. Донбасу. - 2019. - № 4.
12.

Chlipala P. Methodology of marketing vs methodology of social and economic research // Econ., Entrepreneurship, Management. - 2020. - 7, № 2.
13.

Riabova T. Peculiarities of digital marketing in the era of globalization: an analysis of the challenges // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 6.
14.

Zaitseva O. Social media marketing in the business interaction system of the enterprise // Scientia Fructuosa. - 2023. - № 2.
15.

Reshetilova T. B. Successful Marketing : Textbook. — Dnipropetrovsk: Nat. Mining Univ., 2005
16.

Curbatov O. Yu. The "Knowledge marketing": a new trend in a management science world (through the application of the Smell Web by the City of Grasse) // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 4.
17.

Zozul'ov O. The marketing epochs by key elements of enterprise competitiveness // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 17.
18.

Zaitseva О. I. Use of marketing technologies as an intangible asset in the context of business efficiency // Наук. вісн. Полісся. - 2016. - Вип. 4.
19.

Кіктенко З. П. Інноваційні форми маркетингу // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2012. - Вип. 1.
20.

Бойчук І. В. Інтернет у маркетингу : навч. посіб. — Л., 2008
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського