До 100-річчя Національної академії наук України та Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського




Біографістика  





Краєзнавство  



Джерелознавство  

Історія  


Політологія  

Держава і право  

Пам’яткознавство  

Заклади культури та історичної пам’яті  

Культура. Мистецтвознавство  













Природознавство  







Хавкіна Л. М. Сучасний український рекламний міф (2010)

адреса матеріалу: http://irbis-nbuv.gov.ua/ulib/item/ukr0000020597


Тип рерусу: Книги

Країна:Україна
Мова(и):Українська

Назва(и):
СУЧАСНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ РЕКЛАМНИЙ МІФ
Автор(и):Хавкіна Любов Марківна
Дата(и):2010


 Переглянути документ   


Опис документа:

Хавкіна, Любов Марківна.

Сучасний український рекламний міф : [монографія] / Любов Хавкіна; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. – Харків: Харків. іст.-філол. т-во, 2010. – 351 c.


У монографії досліджується корпус проблем, пов’язаних із феноменом рекламної міфотворчості, вивчається міфологічна природа реклами як тексту й дискурсу на матеріалі сучасного вітчизняного медіа-простору. Український рекламний міф оцінюється з огляду на шляхи й засоби його творення (вербальні та екстралінгвістичні), основні значущі структурно-семантичні компоненти (бінарні опозиції, архетипи, символіку, хронотоп), особливості функціонування в медіа-середовищі та роль у бутті соціуму. Для науковців, викладачів, практиків рекламної сфери, журналістів, а також усіх, хто цікавиться питаннями міфологічних засад функціонування реклами.


Довідки про авторів:

 ХАВКІНА ЛЮБОВ МАРКІВНА

Довідки про колективи:

 КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА
 МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
 ХАРКІВСЬКЕ ІСТОРИКО-ФІЛОЛОГІЧНЕ ТОВАРИСТВО

Теми:

  • Засоби масової інформації

  •  

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського